Gå til innhold

SNIKTITT: Dead Rising 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Utover den kreative zombie-slakten har Dead Rising-spillene vært notoriske for å ha en tidsbegrensning på hvor lenge du kan spille. Denne har blitt fjernet i fireren."

 

JAAAAAAAAA!!!! Endelig fikk de fjernet den faenskapen. Hatet den intenst i det første, og spilte knapt de to andre på grunn av den. Blir en fornøyelse å endelig kunne ta den tiden jeg trenger og gjøre hva jeg vil. Faen så bra nyhet. :D

Lenke til kommentar

Meh, tidsbegrensingen gjorde ikke meg noe, man må bare lære seg hvordan spillet fungerer før man skjønner hvorfor det funker. Det var jo lagt opp til ay man skulle gjøre flere runs for å få med seg alt. Verdenen utviklet seg jo i løpet av tiden, uamsett om man fokuserte på story, redde folk eller bosser. Å fjerne tiden gjør jo hele spillet litt kjedeligere synes nå jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gleder meg sinnsykt til dette spillet! Forrige var en fryd å spille sammen min faste co-op makker og et spill jeg fullførte 100% med alle PP trials etc.

Spillene har ikke funnet opp kruttet, men på lik linje med Saints Row egner de seg ekstremt bra i co-op.

Tidsbegrensningen gjorde det litt mer utfordrende; ev. måtte man utføre ting på runde 2. I forrige spill kunne man starte kapitler på nytt og det meste av progress ble lagret uansett så ikke noe stort problem.

Forresten var det en del god musikk til soundtracken også ;)

Lenke til kommentar

Denne tidsbegrensningen gjorde at jeg aldri kom skikkelig i gang med det første spillet. Men i likhet med mange andre gjorde jeg den tabben at jeg prøvde å få med meg alt på første gjennomspilling. Skal prøve å gi det en ny sjanse en gang og ta meg skikkelig tid. Vet ikke om det er bra at tidsbegrensningen fjernes i det nye spillet. Har spilt andre spill med en form for tidsbegrensing som har vært stressende i begynnelsen men fungert bra når man først har satt seg inn i det. Aldri spilt nr 2 eller 3 men har forstått det sånn at det ikke er like restriktivt som det første spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...