Gå til innhold

ny Huawei mate 8 med diverse "bugs".


Anbefalte innlegg

fikk ny huawei mate 8 like før helgen å merker etterhvert at det er ting som ikke er som di skal.

det jeg plages med er :

 

-aktiverer blåtann av seg selv noen ganger.

-når jeg laster ned dokumenter, så begynner det å blinke oppe venstre hjørne dær varslingsmeny er.

kommer heller inn på varslingsmeny for å fjerne varsler, låser seg.

-kan ikke dele sanger, artister fra spotify til fb messenger.

-henger seg av å til noen sekunder i menyer ect, virker treg.

-batteri tømmes meeget fort. min gammle p8 var mye bedre på batteritid.

-jeg bytter til google tastatur hele tiden, men den "spretter" av seg selv tilbake til huawei sitt tastatur..

 

oppgraderte fra huawei p8, og kan ikke si jeg er helt fornøyd med mobilbyttet til nå.

 

kansje jeg bare burde formatere den å prøve å sette den opp på nytt?

syns å huske den fungerte flott første dagen, så fikk jeg en emui oppdatering, da ble det krøll.

Endret av arcticviking
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Damen min har en Huawei 4X, og der slår Bluetooth seg på minst et par ganger i uken.

Hun bruker ikke bluetooth til noenting, så det er helt unødvendig å spamme luften med enda mer 2.4GHz støy, og derfor irriterende å måtte slå av hele tiden.

 

For liksom å kompensere slår wifi seg av en gang eller to i uken! Og ikke bare av, den glemmer nettverket vårt hver gang, så jeg må inn med passord stadig vekk...

 

Ellers er hun fornøyd  :hm:

Lenke til kommentar

Må sjekke moren min sin telefon hele tiden. Når hun drar ned rullegardina kommer hun borti ikonene på toppen, og ting slår seg av og på uten at hun merker noe. Ikke en feil på telefonen, men mellom tastaturet og stolen, som vi sa i gamle dager.

Deaktiverte de snarveiene på foreldrene mine sin tlf. Wifi og mobildata påslått (med begrensninger) og det hjalp mye. Men bluetooth er hele tiden påslått pga den snarveien i galleriet :p

Lenke til kommentar

kjøpte mobilen torsdag, funket bra. fikk så oppdatering fredag, da ble det bare bugs!!

 

tok så fabrikk instillinger og den ble bedre, kun 2-3 tilfeller på tull siste dagene. fikk så enda en oppdatering av emui idag tirsdag og jeg tror nå at ting er helt iorden, ikke noe tengn til bugs i hele ettermidag/kveld.

kansje jeg endelig kan begynne nyte mate 8. var inne på tanken å sende den i retur til djuice.

Endret av arcticviking
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...