Gå til innhold

Noen som vil ha mob fra Tyskland?


Erlend82

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det er gratis frakt til Norge fra ktfw.de, er det jo ikke no stress aa kjöpe derfra. Ellers er jo jeg toll- og fraktfri jeg ogsaa...

 

Finner ikke e-700 paa ktfw.de naa, men holder utkikk de neste dagene. Finner den til ca. 400€ paa kelkoo.de uten abo. - og det er vel omtrent det samme som vi klarer aa presse lefdal ned i via mamoz.no.

 

For aa faa tilbake moms maa jeg vel ha värt i landet under 24 t eller noe? Noen som vet?

 

Saa endel modeller som ikke har kommet til Norge ennaa - saa vidt jeg vet. SE z600, LG-telefoner, panasonic x70, osv.

Lenke til kommentar

Fant du Samsung E-700 til 364 €? Hvor da?

 

Har sendt mail til en del nettbutikker naa. Promarkt.de har tydeligvis momsfradrag, men de har saa höy pris at det ikke lönner seg ennaa (440€).

 

Ellers kan jeg nevne at aircom.dk om ca. 14 dager begynner aa sende til utlandet. Mulig dette ikke inkluderer norge - det maa evt. undersökes.

 

Dere som stemmer sv og sp kan jo ogsaa revurdere deres standpunkter.

Lenke til kommentar
Hvordan er det med språk og slikt, er det mulighet for norsk språk på de telefonene man kjøper fra f.eks tyskland eller er de i "mid Europe" versjon?

 

Ingen har norsk spraak, men etter hva jeg forstaar kan den flashes billig eller gratis i norge.

 

Noen som vet hvor det kan gjöres gratis?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...