eskarls Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 (endret) Rettelse..den sier "incompatible system configuration" Er ikke det litt merkelig?? Endret 12. januar 2004 av eskarls
The_evil_blue_toad Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Fikk det i dag! Kjempegøy. Men er det ingen custom game? Kunne tenkt meg å øve litt før jeg spiller LAN, men ikke bare i campaign...
YpsiNine Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Skrevet 12. januar 2004 Fikk det idag jeg også, men funker det? Nei. Etter at jeg lager Avataren min, når den loadeskjermen kommer opp, da krasjer spillet og går rett tilbake til skrivebordet i XP. Noen som har noen tips? Har masse andre spill som jeg ikke har noen problemer med. Har også patchet til 1.05. Dessuten har jeg prøvd å lese på forumet til Spellforce, der skriver de at man må slå av AA, og det har jeg gjort uten at det hjalp noen verdens ting. Kult å bruke diskplass på noe jeg ikke får brukt. Tilbake til Neverwinter Nights...
FJERNET111 Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Fikk det i posten i dag jeg og heh Har ikke fått tid til å spille noe særlig, lekte meg litt med tutorialen og det ser jo ut som et bra spill
-kga- Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Jeg savner en ting, og det er LATAPULTER!!!!!! Iriterende når en har spilt et langt game, også finner man findens base totalt ned tårna. Spilte i nettverk, og min motstander hadde noe sinsykt med tårn.
NoLimit_^ Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Jeg savner en ting, og det er LATAPULTER!!!!!! Iriterende når en har spilt et langt game, også finner man findens base totalt ned tårna. Spilte i nettverk, og min motstander hadde noe sinsykt med tårn. Ja, det er sant, er ikke mye som kan minne om siege-warfare...
eskarls Skrevet 20. januar 2004 Skrevet 20. januar 2004 Jeg har spillt dette litt nå. Men irriterer meg at jeg ikke kan bruke alle spells jeg har fått. Hva er det som avgjør dette. Er det runene jeg har, eller må jeg bare få en bedre avatar. Den er level 11 nå ...er det bra?
NoLimit_^ Skrevet 20. januar 2004 Skrevet 20. januar 2004 (endret) Noen spells er jo deffansive og andre offansive, om du f.eks. har "healing"-spell'n, så kan du jo ikke forvente at du kan bruke den på en fiende... men om jeg har misforstått, så er det jo noen spells som krever en viss level, og det er jo bare naturlig, spillet ville jo blitt for enkelt om man skulle fått "uber fireball of mass destruction and death" på lvl 1... Endret 20. januar 2004 av NoLimit_^
zaico Skrevet 22. januar 2004 Skrevet 22. januar 2004 (endret) Fikk det idag jeg også, men funker det? Nei. Etter at jeg lager Avataren min, når den loadeskjermen kommer opp, da krasjer spillet og går rett tilbake til skrivebordet i XP. Noen som har noen tips? Har masse andre spill som jeg ikke har noen problemer med. Har også patchet til 1.05. Dessuten har jeg prøvd å lese på forumet til Spellforce, der skriver de at man må slå av AA, og det har jeg gjort uten at det hjalp noen verdens ting. Kult å bruke diskplass på noe jeg ikke får brukt. Tilbake til Neverwinter Nights... Hadde samme problem husker ikke hvordan jeg fikset det, det var noe med graphic settings vertfall Endret 22. januar 2004 av zaico
Aggex Skrevet 22. januar 2004 Skrevet 22. januar 2004 Har dere samme problem som meg, at dere ikkje får angripe med avartaren i 3. person? Syns det er dårlig at man enten må "kræsje" i ein fiende for å kunne angripe eller å gå i fugleperspektiv...
OlaTK Skrevet 22. januar 2004 Skrevet 22. januar 2004 har fått spellforce nå, og har blitt litt hekta.
OlaTK Skrevet 25. januar 2004 Skrevet 25. januar 2004 liker ikke helt den attack commandon på dette spillet. Fungerer utrolig dårlig.
tachyon Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Jeg har bare proevd demoen, men rakk likevel aa bli fulstendig hekta Eneste problemet naa er at det ikke er mulig aa kjoepe det noe sted! Noen som vet naar spillet utgis i Norge? Jeg vurderte play.com som flere har foreslaatt, men naa har de satt opp prisen til £25... (og lageret er dessuten tomt)
Civilix Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 (endret) Jeg har bare proevd demoen, men rakk likevel aa bli fulstendig hekta Eneste problemet naa er at det ikke er mulig aa kjoepe det noe sted! Noen som vet naar spillet utgis i Norge? Jeg vurderte play.com som flere har foreslaatt, men naa har de satt opp prisen til £25... (og lageret er dessuten tomt) no.gamesmix.com(norsk butikk) har det inne, 450,- koster det der Endret 3. februar 2004 av Civilix
The_evil_blue_toad Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 Argh. I går klarte jeg å drepe savingene mine. Men, men får vel spille det litt når jeg er ferdig med kotor ff7 og ff9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå