Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er deres framgangsmåter på dating sider?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vær ærlig og åpen.

 

Den feilen de fleste gjør er at de synes det er flaut å være på en datingside. De er defensive og tør ikke utlevere seg selv. De har ingen eller ett lite representativt bilde og mangler utfyllende tekst som beskriver seg selv og hva de ønsker. Man ødelegger sine egne muligheter om man utelukker "browsere".

 

Mange som bruker slike sider er enten for redde til å utlevere seg, bare ute etter oppmerksomhet og bekreftelse eller tror det er en sexdating app.

 

At man liker å reise, musikk og venner er IKKE en god annonse.

 

Vær utfyllende og beskriv deg selv og dine interesser så godt du kan og ta gjerne med et par små negativer for å gjøre beskrivelsen din troverdig.

 

Beskriv hva du søker med mer enn 5 ord. Ta utgangspunkt i tidligere forhold og prøv å formidle hva du ønsker og hva du ikke ønsker.

 

Legg ut mange bilder i forskjellige omgivelser og ikke gjør deg til. Prøv å la bildene dine være representative for hvem du er men et ansikt som smiler er som regel penere og mer innbydende enn en morsk kar som står halvnaken i baderomsspeilet med capsen på snei.

 

Ikke bruk masse tid på å maile frem og tilbake med en bruker. Sjansen er stor for at den andre personen ikke passer så ikke kast bort tid på å over romantisere hverandre og bygge opp to urealistiske fantasimennesker som ikke tilsvarer realiteten - få til face to face møter med en gang og prøv å holde dem korte for å unngå anstrengende stillheter og ubehagelige øyeblikk. Man trenger ikke mange minuttene sammen på et første møte før man vet om man vil møtes igjen.

Unngå også dater som fokuserer rundt situasjoner som er unaturlige for deg. Hvis du ikke er typen som liker å gå på kafe så skal du ikke late som du er en annen enn den du er. Poenget med dating sider er å finne noen som passer din personlighet.

 

Jeg tok alle mine dates på luftetur med hunden min. Da ble det som regel en liten times spasertur på turstier. Det var lett for meg å snakke om løst og fast og hunden vår en naturlig isbryter som hjalp til med å unngå anstrengende stillhet.

 

Når du avtaler korte møter som dette får du også tid til mange slike møter. Du øker sjansene dine ved å møte mange mennesker og de fleste vil av forskjellige grunner ikke være interessante. Jeg var på en date hver eneste dag i lang tid før jeg fant jenter jeg bestemte meg for å satse flere dates på.

 

Ikke bruk tid på folk som bor langt borte. Hvis det ikke er praktisk for deg og dra til henne etter jobb og hjem igjen på kvelden så er det små sjanser for at det vil være realistisk å satse på.

 

Finn den datesiden som er populær i ditt distrikt. Når jeg var på sukker så var det stort sett jenter fra Østlandet som sendte meldinger men etter at jeg snakket med noen lokale jenter fant jeg ut at de brukte møteplassen. Etter at jeg bytta til dem fikk jeg masse kontakt med lokale jenter.

 

Betal for tjenesten.

Bruk det abbonomentet som lar brukere kontakte deg gratis. Da vil du få langt mer respons.

 

Jeg fant min jente på nettet. Nå har vi vært sammen i flere år, jeg har fridd og ektemålet nærmer seg og vi har en herlig sønn sammen.

 

Hun skilte seg ut fra massen ved at hun hadde utfyllende tekst som beskrev seg selv og sine hobbier. Hun hadde flere bilder av seg selv på profilen og noen uflatterende naturlige i motsetning til mylderet av jenter som kun hadde ett eller to tilgjorte og oppsminka bilder av ansikt og pupper. Etterhvert vil du fort se forskjell på de som genuint leter etter kjærligheten og se som bare ønsker oppmerksomhet.

 

Lykke til!

 

Edit: føkkings autokorrekt.

Endret av Zim3000x
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hvilken side er best?

En vil jo ikke betale for flere sider

Tror ikke noen kan svare på det. Jeg har brukt 4 sider selv og min klare oppfatning er at hvilken side som er best for deg avhenger av hvor du bor fordi de forskjellige sidene er populære i forskjellige områder. Derfor bør man høre med folk rundt seg hvilke sider de og deres venner har brukt.

 

Uansett er vel muligheten for å finne en god partner verdt noen kroner. Langt billigere enn å tro at man skal finne one-in-a-million på byen :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Det kommer helt an på.

 

Hvilket kjønn er du?

 

Hva er din alder?

 

har du barn?

 

Vil du ha barn?

 

Er du aktiv eller rolig?

 

Er du fornøyd med et ligg, elerl vil du fri etter første date?

 

 

Største tabben folk gjør er å legge alt for mye i det  møtes. Det er en kopp kaffe (eller lignende) for svarte! Ikke et bryllup, disputering av doktorgrad og jobbintervju i ett. Hvis du er på jakt etter den store kjærligheten, forvent å måtte treffe et par hundre stykker før det klaffer. Vær tålmodig og ikke ta nettdating så himla seriøst.

Lenke til kommentar

Testa Møteplassen for noen dager siden, men den var helt elendig. Var omtrent null utvalg der. Er på sukker nå og virker som det er hundre ganger flere damer der (Oslo og omegn).

 

Framgangsmåte, å skrive mest mulig om meg selv på profilen. Så lenge det er relevant, så vil den typen damer jeg ønsker å tiltrekke, like at det står endel om meg. Det er et gammelt copy-writing triks å skrive mye – og jeg tror det fungerer.

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...