Gå til innhold

Grisebillig GFFX 5800, Erfaringer?


Woilef

Anbefalte innlegg

Kortet har to frekvenser, en for 2d og en for 3d, dvs 300/600 og 400/800, disse frekvensene kan du velge hvilke du skal klokke, ved bruk av Coolbits og Nvidia driverne, bakdelen med dette er at minnet ikke kan klokkes til mer enn 1ghz pga begrensninger i programmet, det beste er derfor å bruke den nyeste versjonen av Rivatuner som åpner for klokking av begge frekvensene og klokking over 1 ghz....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

http://www.terratec.net/index.html

:

 

 

"

TechTeaM Haxoring Or Box!

 

TerraTec hax0red lols

 

$@!%$@!%

 

root@www:~# uname -a;id;uptime;cat /etc/issue

Linux www 2.4.20 #1 Fri May 23 13:26:38 UTC 2003 i686 unknown

uid=0(root) gid=0(root) groups=0(root)

5:52am up 80 days, 3:09, 0 users, load average: 0.00, 0.01, 0.00

Debian GNU/\s 2.2 \n \l

$!@$@#%!

"

:laugh::laugh::laugh::laugh::thumbs:

Lenke til kommentar
hvordan er ytelsen i dx9 spill ?

Helt herlig. Får 40000 i Aquamark3 med en halvveis maskin og får 5282 i 3Dmark03. Gun Metal går supersmooth får ikke sett fps og X2 - The Threat fikk jeg 63.89fps på gjennomsnitt på benchmarken.

 

Doom3 Alphaen ligger på over 80fps, men det er bare en alpha. Jeg tar min kompis sitt 9700Pro kort, vi testa korta i samme maskin såklart :cool::thumbup:

Lenke til kommentar
hvordan er ytelsen i dx9 spill ?

Helt herlig. Får 40000 i Aquamark3 med en halvveis maskin og får 5282 i 3Dmark03. Gun Metal går supersmooth får ikke sett fps og X2 - The Threat fikk jeg 63.89fps på gjennomsnitt på benchmarken.

 

Doom3 Alphaen ligger på over 80fps, men det er bare en alpha. Jeg tar min kompis sitt 9700Pro kort, vi testa korta i samme maskin såklart :cool::thumbup:

Aquamark3 og 3DMark03 er syntetiske tester og ikke spill. Aquamark03 er hovedsaklig et DX8 test. Bruker du 340 patchen i 3DMark03?

 

Gun Metal bruker kun noen VS3.0 instruksjoner og det er like mye DX9 spill som Parhelia er et DX9 kort.

X2 - The Threat bruker ingen DX9 funksjoner så vidt jeg vet.

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar
hvordan er ytelsen i dx9 spill ?

Helt herlig. Får 40000 i Aquamark3 med en halvveis maskin og får 5282 i 3Dmark03. Gun Metal går supersmooth får ikke sett fps og X2 - The Threat fikk jeg 63.89fps på gjennomsnitt på benchmarken.

 

Doom3 Alphaen ligger på over 80fps, men det er bare en alpha. Jeg tar min kompis sitt 9700Pro kort, vi testa korta i samme maskin såklart :cool::thumbup:

Aquamark3 og 3DMark03 er syntetiske tester og ikke spill. Aquamark03 er hovedsaklig et DX8 test. Bruker du 440 patchen i 3DMark03?

 

Gun Metal bruker kun noen VS3.0 instruksjoner og det er like mye DX9 spill som Parhelia er et DX9 kort.

X2 - The Threat bruker ingen DX9 funksjoner så vidt jeg vet.

Heter ikke den patchen 340.

Den 3Dmark scoren er nok riktig, får akkurat det samme med

mitt kort. :yes:

Lenke til kommentar

Yupp, bruker 340 patchen, kan gi deg link til compare..

 

Prince Of Persia ligger (øyemål) 60fps og over. Går glatt overalt, selv på store scener. HL2 Beta fikk jeg mellom 45 og 80 fps. Deus-Ex 2 går også ekstremt glatt, vet ikke om det er noe FPS jeg kan se, men minimalt tegn til lagg.

Endret av VeXx
Lenke til kommentar
Yupp, bruker 340 patchen, kan gi deg link til compare..

 

Prince Of Persia ligger (øyemål) 60fps og over. Går glatt overalt, selv på store scener. HL2 Beta fikk jeg mellom 45 og 80 fps. Deus-Ex 2 går også ekstremt glatt, vet ikke om det er noe FPS jeg kan se, men minimalt tegn til lagg.

Hvordan er resten av maskinen din, bruker du terratec kortet? Klokket?

Lenke til kommentar
Yupp, bruker 340 patchen, kan gi deg link til compare..

 

Prince Of Persia ligger (øyemål) 60fps og over. Går glatt overalt, selv på store scener. HL2 Beta fikk jeg mellom 45 og 80 fps. Deus-Ex 2 går også ekstremt glatt, vet ikke om det er noe FPS jeg kan se, men minimalt tegn til lagg.

Hvordan er resten av maskinen din, bruker du terratec kortet? Klokket?

Bruker det i min søsters HP maskin.

 

AMD Barton XP3000+

Samsung PC2700 512Ram

 

Jeg får ikke klokket pcen, men hadde det vært klokkemuligheter hadde ytelsen økt betraktelig. Ja, Terratec kortet såklart, fikk det jo for 1200kr ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...