Gå til innhold

bytte ps2 mot xbox?


Bansh

Anbefalte innlegg

Noen som kunne tenke seg bytte PS2'n min mot en XBOX?

 

Playstation 2

1 stk. Original Kontroller

1 stk. gammel ps kontroller

Midnight Club

Tekken Tag

GT3

Devil May Cry

The Getaway

MK: Deadly Alliance

 

XBOX'n må ikke ha noe å spill, extra utstyr osv inkludert, men kjekt å få det å :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nå vet jo ikke jeg hva det tilbudet inneholder men hvis det er bare en xbox med 1 kontroller uten spill så jeg ville følt meg lurt til mine dagers ende hadde jeg benyttet meg av det tilbudet,

Deu må jo kunne selge hvert av de spilla for 150kr minst. 6x150k+700kr=1600kr.

Går du på elkjøp får du en xbox med 2 s controllere, MM3 og Halo for 1600kr. og to måneder gratis live!Løp og kjøp!

Lenke til kommentar
nå vet jo ikke jeg hva det tilbudet inneholder men hvis det er bare en xbox med 1 kontroller uten spill så jeg ville følt meg lurt til mine dagers ende hadde jeg benyttet meg av det tilbudet,

Deu må jo kunne selge hvert av de spilla for 150kr minst. 6x150k+700kr=1600kr.

Går du på elkjøp får du en xbox med 2 s controllere, MM3 og Halo for 1600kr. og to måneder gratis live!Løp og kjøp!

2 kontrollera? /me fikk 1 kontroller på expert og den limited edition er etter alt eg veit den samme både på expert og elkjøp.

Lenke til kommentar
nå vet jo ikke jeg hva det tilbudet inneholder men hvis det er bare en xbox med 1 kontroller uten spill så jeg ville følt meg lurt til mine dagers ende hadde jeg benyttet meg av det tilbudet,

Deu må jo kunne selge hvert av de spilla for 150kr minst. 6x150k+700kr=1600kr.

Går du på elkjøp får du en xbox med 2 s controllere, MM3 og Halo for 1600kr. og to måneder gratis live!Løp og kjøp!

vil det tilbudet være helt til jul?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...