Gå til innhold

Overwatch - ønsker halvmodne lagkamerater/venner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, etter å ha relativt nylig begynt multiplayer-fps karrieren på PC ønsker jeg å komme i kontakt med andre norske spillere på plattformen. Ønsker helst å spille med folk som er godt igang med tjueåra eller eldre, da jeg selv faller inn i kategorien med mine 26 år. Kjønn spiller ingen rolle.

Legg meg gjerne til på battle.net, der gamertagen er SmurfJegeren(men skriv en post her også, ellers blir jeg så mistenksom :3 )

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var visst litt rask der, Er såpass ny i battle.net at jeg ikke ante noe om nummerene bak navnet, så jeg er SmurfJegeren#2497

Noe opptatt med jobb frem til ferien imorgen. Men blir lagt til når jeg igjen er hjemme ^-^

• Liker 1
Skrevet (endret)

legg meg gjærne til! Probin#2290.. spiller hver dag. alder på hele 28 år
spiller ofte med kamerater da.. men det gjør ikke noe

Endret av probin
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Er veldig med på spille med noen. Passelig lei av solo que, så legg med gjerne til. ;)

Honning#21242

Endret av Honningy
  • Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

legg meg gjærne til! Probin#2290.. spiller hver dag. alder på hele 28 år

spiller ofte med kamerater da.. men det gjør ikke noe

add'a deg

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har teamspeak og ønskler gjerne fler å spille med :) Har bare et par kamerater og spiller gjerne hver kveld om mulig! 

Heter Kasp0me

Edit, er 27

Endret av Kasp0me
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Legg meg gjerne til Hauk#2597. Savner noen noen voksene folk å spille med, har sjøl passert 30. sendte en del av dere request.

Endret av Hauk_Mayer
  • Liker 1
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet

Hvis det fremdeles er noen som er interessert i å legge til nye spillere, så kjør på.

Ca Level 140, spiller for det meste support, bryr meg lite om du er god eller dårlig. Er bare morsomt å spille sammen med noen, teamspeak eller ei.

CucumberWax #2892

• Liker 1
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...