Gå til innhold

[Løst] Oppdatering av BIOS


Tomzor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Siste bios holder.

Og sørg for å oppdatere bios på riktig måte, MSI sin programvare som bruker windows er direkte farlig...

 

Takk for svar. :)

 

Er ikke det mest normalt å ha det på en USB-pinne og gjøre det via BIOS eller har det skjedd ting på den fronten? :p

Har https://www.komplett.no/product/822915/datautstyr/hovedkort/intel-socket/asus-x99-a-socket-2011-3# sjøl.

 

 

USB er riktig løsning der ja.

Det finnes programvare som kan gjøre det i windows, men jeg anbefaler det ikke...

Lenke til kommentar

Og sørg for å oppdatere bios på riktig måte, MSI sin programvare som bruker windows er direkte farlig...

*snip*

 

USB er riktig løsning der ja.

Det finnes programvare som kan gjøre det i windows, men jeg anbefaler det ikke...

 

Jeppers, det er litt "risky". Glemte å fjerne ene haken når jeg klarte å surre meg inn på den programvaren av en eller annen merkelig grunn og den startet å oppdatere BIOS'en. Jeg var ganske så nervøs i 10 minutter og maskinen ville ikke boote etterpå :D Så husket jeg at det finnes en ting som heter BIOS-resett :p

Lenke til kommentar

Heisann,

 

Siden denne handler om oppdatering av BIOS så hiver jeg meg på her med et sjapt spørsmål.

 

Har et ASUS Maximus Gene VII hovedkort med gammel BIOS versjon.

Får ikke til å laste ned siste versjon (3003) noen sted. Ikke fra ASUS sine egne sider eller andre.

Noen som kan hjelpe med det?

 

Mulig noe er galt med ASUS sine driver servere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...