Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Sier hun skal ta livet sitt


Anbefalte innlegg

 

[...] kan trådstarter lett ende opp i ein situasjon der ein i etterpåklokskapens lys blir anklaga [...].

"Anklaga", kanskje. Straffet, neppe...

 

I stedet for at jeg leker messerschmidt, eller at andre påfører TS metateoretiske drøftinger om lov og rett, finn rettspraksis på hvor det har skjedd at noen har blitt straffet i en lignende situasjon. Det hadde jo faktisk gitt en reell pekepinn til TS på hva som kan skje.

Eg er ikkje uenig i den. Men fram til nokon viser til relevant rettspraksis på at slikt ikkje blir straffa, så er eit ubegrunna "nei" på at ein ikkje kan risikere straff ein svært bastant holdning.

 

Fram til nokon kan bevise noko anna så bør ikkje trådstarter gis så påståelige råd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg er ikkje uenig i den. Men fram til nokon viser til relevant rettspraksis på at slikt ikkje blir straffa, så er eit ubegrunna "nei" på at ein ikkje kan risikere straff ein svært bastant holdning. Fram til nokon kan bevise noko anna så bør ikkje trådstarter gis så påståelige råd.

Eg påstår i alle fall at uansett korleis lova er å forstå på det punktet, blir det uråd for påtalemakta å prove at sjølvmordar X sende brev til Y, og Y las det, men reagerte ikkje. (Med mindre Y er heilt undermåls og røpar seg, då). 

Så i praksis kan ein seie at det er heilt farefritt for brevmottakaren å ikkje reagere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men hva hvis hun faktisk tar livet sitt i kveld? Kan jeg bli straffeforfulgt for at jeg ikke har varslet noen?

 

 

Ville ikke det logiske(og kanskje tryggeste) være å kontakte politiet og fortelle hva som skjer? Du har ditt på det tørre og politiet gjør eventuelle tiltak de finner nødvendig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...