Gå til innhold

Sykkel klistremerker..


XxoscxX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har klistret på reflekstape på de fleste syklene mine, pluss navnet mitt.

Hvis den ser tøff nok ut fra før trenger den ikke klistremerker.

Ødelagte klistremerker ser stygt ut, enten fjerner man dem eller bytter dem ut med nye.

Endret av Frobe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

 

Nei, men trenger klistremerker til sykkelen

Jeg har ikke satt på et eneste klistremerke på min sykkel selv, og den virker utmerket.

 

Har du ikke såpass med empati at du kan forstå at andre vil ha klistremerker på sin sykkel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Poenget mitt er at det blir idiotisk å klistre på klistremerker av den typen TS sikter til hvis man faktisk ikke har slikt utstyr på sykkelen. Hvis man f.eks. har Shimano Ultegra girsystem pleier det å stå på utstyret, uten at man skal behøve å klistre på noe ekstra. Hvis ikke blir det bare for dumt. Som sagt, like idiotisk som å sette på et M-merke på en non-M BMW, eller AMG på en non-AMG Mercedes. Klart, TS må få gjøre det han vil.

Lenke til kommentar

Hva er poenget? For at det skal se "tøft" ut, eller noe? Blir like "tøft" som å sette et AMG-merke på en Lada...

Det blir jo tøffere viss man velger riktig klistremerke..;)

Dessuten har jeg jo delene på sykkelen min så

Det høres ikke akkurat ut som du bryr deg så mye om sykkel heller, motsetning til venner jeg har som er proff-syklister så..;)

Lenke til kommentar

Det høres ikke akkurat ut som du bryr deg så mye om sykkel heller, motsetning til venner jeg har som er proff-syklister så.. ;)

Det er ikke antallet klistremerker som avgjør hvor "proff" man er på sykkel, heller egne ferdigheter, evt. det som faktisk er montert på sykkelen, og at sykkelen er i god stand. Har man en god sykkel blir den lagt merke til uten at man skal måtte klistre på klistremerker som beskrevet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg sier ikke at man er proff av å ha masse klistremerker, men det kan gjøre at sykkelen ser bedre ut.. Og de som BRYR seg om sykkelen sin, som bla. Proffe... Kan gjøre dette for at det skal se bedre ut:)

Men viss du ikke kan gi meg noen gode råd om det jeg spørr om, kan du bare drite i å bruke opp tiden min på dette..

Mvh: Oscar

Lenke til kommentar

 

Hva er poenget? For at det skal se "tøft" ut, eller noe? Blir like "tøft" som å sette et AMG-merke på en Lada...

Det blir jo tøffere viss man velger riktig klistremerke.. ;)

Dessuten har jeg jo delene på sykkelen min så

Det høres ikke akkurat ut som du bryr deg så mye om sykkel heller, motsetning til venner jeg har som er proff-syklister så.. ;)

 

Om du har så mange proff syklist venner så hvorfor spør du ikke bare DE om dette?

Lenke til kommentar

 

 

Hva er poenget? For at det skal se "tøft" ut, eller noe? Blir like "tøft" som å sette et AMG-merke på en Lada...

 

Det blir jo tøffere viss man velger riktig klistremerke.. ;)

Dessuten har jeg jo delene på sykkelen min så

Det høres ikke akkurat ut som du bryr deg så mye om sykkel heller, motsetning til venner jeg har som er proff-syklister så.. ;)

Om du har så mange proff syklist venner så hvorfor spør du ikke bare DE om dette?

Sorry viss dere trodde at jeg hadde så mange proffsyklist venner men jeg vill vennligst at dere forlater samtalen viss dere ikke har noen tips;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...