Gå til innhold

Oppklaring - Hva er hardcore gamer?


Anbefalte innlegg

Jeg har ikke sett noen av disse videoene men kan hende de hjelper deg... :)

 

---Forkortet Ned---

 

Gikk bare på Youtube og søkte på "what is a hardcore gamer". Som regel er det andre som lurer på det samme som deg så er bare å søke rundt på nettet hvis du ikke får ett svar du er fornøyd med her i tråden. :)

Det er jo bra at jeg ikke er alene om det. ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987132984

En hardcore gamer har som regel noen spill vedkommende bruker mye tid på og er god i. Dette kan selvsagt ikke være veike spill som Fifa, Sims, Minecraft, osv. Harcore gamers kan til tider spille slike spill, men det er ikke her de har fokus. Er du rimelig god og skikkelig engasjert i f. eks Dota eller Starcraft så er du en hardcore gamer. Du finner hardcore gamers i spill som er populære i esport.

 

Er du en noob, så er du ikke hardcore. Du kan bruke 70 timer i uka og fortsatt ikke være hardcore.

 

Personlig syns jeg ikke det er så viktig, og folk må spille for å ha det gøy. :)

Lenke til kommentar

En hardcore gamer har som regel noen spill vedkommende bruker mye tid på og er god i. Dette kan selvsagt ikke være veike spill som Fifa, Sims, Minecraft, osv. Harcore gamers kan til tider spille slike spill, men det er ikke her de har fokus. Er du rimelig god og skikkelig engasjert i f. eks Dota eller Starcraft så er du en hardcore gamer. Du finner hardcore gamers i spill som er populære i esport.

 

Er du en noob, så er du ikke hardcore. Du kan bruke 70 timer i uka og fortsatt ikke være hardcore.

 

Personlig syns jeg ikke det er så viktig, og folk må spille for å ha det gøy. :)

Enn hva om personen liker e-sport og deltar i det. Og igjen, ser ikke seg selv som en hardcore gamer. Hva er han da, fortsatt en nybegynner? :hmm:  Eller er han en veteran (jeg vet ikke hva det heter under gamemillijøet).

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...