Gå til innhold

Skjerm på honor 7 sluttet plutselig å fungere


Anbefalte innlegg

Hei, hadde med meg telefonen i lommen under en joggetur idag. Da jeg kom hjem og låste opp telefonen fungerte touchen bare noen ganger, og den drev å klikket på ting på skjermen av seg selv, men da jeg tok ut hodetelefonene mine fungerte skjermen igjen fint. Jeg prøvde å starte telefonen på nytt et par ganger, men dette hjalp ikke. 3 gang jeg startet telefonen på nytt kom honorlogoen opp, men da den forsvant så jeg bare to vertikale hvite linjer som forsvant etter et par sekunder. Dette skjedde en gang til, men da jeg startet telefonen på nytt for 5.gang kom det ikke opp noe. Men jeg kan fortsatt høre at jeg får meldinger via høytaleren.

 

Jeg slo ikke telefonen mot noe på hele turen, men den hadde en liten flekk med svette på skjermen da jeg tok den opp av lommen, men det har skjedd før og da fungerte telefonen helt fint.

 

Vil reperasjonen dekkes av garantien, eller må jeg bite i det sure eple å betale for reparasjon, eller kjøpe ny telefon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

... den hadde en liten flekk med svette på skjermen da jeg tok den opp av lommen, men det har skjedd før og da fungerte telefonen helt fint.

 Hvis telefonen har vært utsatt for fuktighet tidligere, så er det en sjanse for at det er grunnen til at den svikter. Litt fuktighet kan ligge og "godgjøre" seg over tid før det oppstår feil. Hvis den plutselig blir klissvåt kan den svikte momentant, men fungere etter tørking - men da vil vanligvis nye feil oppstå over tid.

 

 

 

Vil reperasjonen dekkes av garantien ...

Det kan ingen her si med sikkerhet. Det avgjøres av teknikker på et autorisert verksted. Hvis feilen skyldes fuktighet, vil det ikke dekkes.

Lenke til kommentar

Jeg hadde et problem med min Honor 7 som jeg kjøpte på komplett.no 

 

Jeg kontaktet dem og fikk sendt den inn til en bedrift som skulle fikse den. Det eneste som kostet noe var frakten. Jeg vet ikke hvor du har kjøpt din tlf, men det er sikkert mulig å få til noe lignende. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...