Gå til innhold

America`s army Spesial force


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Here are the points (score) needed for each point of Honor for each Honor Range:

 

01-10: 500

11-20: 1,000

21-30: 2,500

31-40: 4,000

41-50: 6,000

51-60: 9,000

61-70: 13,000

71-80: 23,000

81-90: 43,000

91-99: 83,000

 

So for example if you have 13 Honor you will need to gain 1,000 points (net of any ROE) to go up to 14 Honor. If you have 53 Honor, you will need 9,000 points (net of any ROE) to go to 54 Honor, and so on.

:thumbup:
Lenke til kommentar
Jeg hadde etter mengder av timer nå akuratt klart det snike dritt opdraget for å bli spesial force, piss vanskelig, og langtekelig, og ikke minst TREKT. Men NEI.... :grumpy:

 

Faren min hadde dratt ut min kontakt til rutter forde jeg lasta ned, og det tokk jo heile bånbredden (trengte ikke den selv når jeg kunn gjorde trainig oppdrag). Når jeg skulle  logge meg inn for å upploade infon om at jeg hadde klart det, så gikk ikke det forde jeg ikke hadde i ledningen min  :grumpy: Greit nokk tenkte jeg, det er jo bare å sette den i. Når jeg satte den i ville ikke den driten logge seg på av lika vel, av en eller annen merkelig grun   :gretten: Det var bare så vitt jeg klarte å holde inne et forferdelig brøl  :grumpy: Ble helt rød i trynet, føltes sån i vertfall, flere timer ret i vaska, treik var det også, bare å snike rundt slik. Det var like før jeg dengte til pc`n, men jeg kom heldigvis til å tenke på hvor mye den kosta meg for et år siden.  :grumpy:  Jeg som hadde så lyst til å spille på de nye spesial force bretta  :gretten:  :(  

 

Forpilte dritt spell!!!!!!!!!!  :!:

Hvorfor i mitt navn må den driten ha slike trainigs oppdrag for å kunne spile de forskjellige greine!!!!!

 

:grumpy:  :gretten:  :grumpy:  :(     DØØØØØØØØØØØØØØØØØØ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 

Jeg er nå ekstremt sur som dere skjønner. Sitti å spilt det treige oppdraget i vertfal 3 timer, var jo vannskelig også, blei sett hele tia.  :grumpy:  :gretten:

 

 

 

 

 

Har lyst til å gå til annskaffelse av en sån gidigen sannsekk, sån at jeg kan denge løs på den når slike ting som detta skjer!!!!!

 

 

 

 

Kunne vært et lit større valg av smilyer her, får ikke ytrykt følelsenne mine sikkelig.

Ahlla på'ræi. ;)

 

Det der hørtes jaggu fæen imæi :devil: kjipærn ut assss :devil: :devil: :devil: Er et forbanna dritbrett :devil: :devil: :devil: Kanke spelle sånn drit. Måkke bli sett væitu

:cool::cool::cool:

Åssen harure ellers a? Bliru litt for forbanna måru fæn mæi legge inn kotor. Kongegame ass :dribble::dribble::dribble:

Ok, Jonny, vi præikes. Hils Johnny, Filla, Måka og resten agutta'a

 

PS: Går det ann å spille AA nå eller varer rundene fremdeles 15 minutter per brett? Jeg må ha en mellomting av CS og AA tror jeg. CS er litt for mye action for meg, mens AA er litt vel campete

Endret av tacomodo
Lenke til kommentar

jaja, du trenger 15 honor før du i det heletatt får muligheten til å prøve SF, så du kan jo spille vanlig i mellomtiden, også prøve/satse på å ta Airborne etterpå...

 

forøvrig...det er litt vanskelig ja...tror det fungerer å ikke styre så mye før du detter gjennom skyene, da først ser du "blinken" lissom...jeg måtte prøve ett par ganger...

Lenke til kommentar
fallskjerm trening er ikke såå nødvendig heller...det finnes jo ingen airborne servere uansett...eller må du ha det til SF qual eller?

Det er jo server ute som spiller 24/7 med map som hanangar raid (eller noe sånt) der du får faktisk hoppe ut i fallskjerm i starten av spillet. Hvor du lander er viktig for din overlevelse

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...