Gå til innhold

VIDEO: Slik legger du effektive røykbomber i Counter-Strike


Anbefalte innlegg

Er noen gode smokes her Sigve, men du har også tatt med en del smokes som nok ikke blir brukt i det hele tatt / kommer til å bli brukt. Må nok si meg bittelitt enig i det T5CEK.xTREAM sa. Det finnst vell strengt tatt mange personer som både kunne forklart hvordan man bruker eller legger gode smokes.

 

Er ikke flame til deg, bra at du lærer andre noen smokes Sigve, men hadde i min meining våre bedre med en mer erfaren spiller, som også har spilt CS anna en for fun!

 

Da får vi be han slette arrtikkelen og intervjue en mye proffere enn meg ja. er enig der ass. Få heller en som er global til å vise de samme smokesa, og gjerne ikke for mange heller, kanskje 3 per map

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Er noen gode smokes her Sigve, men du har også tatt med en del smokes som nok ikke blir brukt i det hele tatt / kommer til å bli brukt. Må nok si meg bittelitt enig i det T5CEK.xTREAM sa. Det finnst vell strengt tatt mange personer som både kunne forklart hvordan man bruker eller legger gode smokes.

 

Er ikke flame til deg, bra at du lærer andre noen smokes Sigve, men hadde i min meining våre bedre med en mer erfaren spiller, som også har spilt CS anna en for fun!

 

Da får vi be han slette arrtikkelen og intervjue en mye proffere enn meg ja. er enig der ass. Få heller en som er global til å vise de samme smokesa, og gjerne ikke for mange heller, kanskje 3 per map

Tror du missforsto litt det eg sa. For det første har MM-rank ingenting, eg snakker om i frammtiden kanskje HELLER intervjue en som faktisk har peiling. :)

 

At du faktisk svarer på denne måten er litt morsom mtp. jeg ikke meinte noe slemt mot deg. Men bra at du tåler kritikk :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Er noen gode smokes her Sigve, men du har også tatt med en del smokes som nok ikke blir brukt i det hele tatt / kommer til å bli brukt. Må nok si meg bittelitt enig i det T5CEK.xTREAM sa. Det finnst vell strengt tatt mange personer som både kunne forklart hvordan man bruker eller legger gode smokes.

 

Er ikke flame til deg, bra at du lærer andre noen smokes Sigve, men hadde i min meining våre bedre med en mer erfaren spiller, som også har spilt CS anna en for fun!

 

Da får vi be han slette arrtikkelen og intervjue en mye proffere enn meg ja. er enig der ass. Få heller en som er global til å vise de samme smokesa, og gjerne ikke for mange heller, kanskje 3 per map

Tror du missforsto litt det eg sa. For det første har MM-rank ingenting, eg snakker om i frammtiden kanskje HELLER intervjue en som faktisk har peiling. :)

 

At du faktisk svarer på denne måten er litt morsom mtp. jeg ikke meinte noe slemt mot deg. Men bra at du tåler kritikk :)

Tåler fint kritikk jeg, men du har ikke sagt noen om selve videoene? Du sier bare det burde vært skrevet om noen som har vært lenger i scenen. Jeg lurer egentlig bare på hvem evt. siden jeg ikke ser så mange norske som legger ut slike videoer, så kan du godt linke meg en kanal

Lenke til kommentar

Tingen er. Artikkelen heter "Slik legger du effektive røykbomber i Counter-Strike". Men det eg sier eg at halvparten av dine smokes ikke er smokes som kommer til å bli brukt. Det finst bedre varianter osv, osv.

 

Redaktøren kan selv arrangere å evt. få en proffesjonel til å lage en video etc. Det eg meiner, meiner ikke at det er der nå.

 

:)

Lenke til kommentar

Tingen er. Artikkelen heter "Slik legger du effektive røykbomber i Counter-Strike". Men det eg sier eg at halvparten av dine smokes ikke er smokes som kommer til å bli brukt. Det finst bedre varianter osv, osv.

 

Redaktøren kan selv arrangere å evt. få en proffesjonel til å lage en video etc. Det eg meiner, meiner ikke at det er der nå.

 

:)

 

Litt mer spesifikt da,, hvilke smokes kommer ikke til å bli brukt? vil bare vite slik at jeg ikke trenger å dumme meg ut på streamen min xD også ja, enig i det du sier om at redaktøren burde bruke mer tid på å snakke med proffe spillere istedenfor å bare intervjue noen han kom over

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Tingen er. Artikkelen heter "Slik legger du effektive røykbomber i Counter-Strike". Men det eg sier eg at halvparten av dine smokes ikke er smokes som kommer til å bli brukt. Det finst bedre varianter osv, osv.

 

Redaktøren kan selv arrangere å evt. få en proffesjonel til å lage en video etc. Det eg meiner, meiner ikke at det er der nå.

 

:)

 

Litt mer spesifikt da,, hvilke smokes kommer ikke til å bli brukt? vil bare vite slik at jeg ikke trenger å dumme meg ut på streamen min xD også ja, enig i det du sier om at redaktøren burde bruke mer tid på å snakke med proffe spillere istedenfor å bare intervjue noen han kom over

Med utgangspunkt i Mirage-videoen din kan jeg godt fortelle deg hvilke smokes man aldri vil få brukt. Første smoken man aldri vil få bruk for er smoken på 0.50. Andre smoken er smoken på 1.04.

 

Smoken på 2.28 er også avhengig av andre smokes for å fungere i praksis.

 

Ellers er resten smokes som fint kan bli brukt i match, selv om noen kanskje er mindre nødvendige enn andre.

 

Har ingen intensjoner om å spre negativitet, men siden du spurte om hvilke det ikke var noe vits å kunne, så tenkte jeg at jeg kunne svare deg på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Tingen er. Artikkelen heter "Slik legger du effektive røykbomber i Counter-Strike". Men det eg sier eg at halvparten av dine smokes ikke er smokes som kommer til å bli brukt. Det finst bedre varianter osv, osv.

 

Redaktøren kan selv arrangere å evt. få en proffesjonel til å lage en video etc. Det eg meiner, meiner ikke at det er der nå.

 

:)

 

Litt mer spesifikt da,, hvilke smokes kommer ikke til å bli brukt? vil bare vite slik at jeg ikke trenger å dumme meg ut på streamen min xD også ja, enig i det du sier om at redaktøren burde bruke mer tid på å snakke med proffe spillere istedenfor å bare intervjue noen han kom over

Med utgangspunkt i Mirage-videoen din kan jeg godt fortelle deg hvilke smokes man aldri vil få brukt. Første smoken man aldri vil få bruk for er smoken på 0.50. Andre smoken er smoken på 1.04.

 

Smoken på 2.28 er også avhengig av andre smokes for å fungere i praksis.

 

Ellers er resten smokes som fint kan bli brukt i match, selv om noen kanskje er mindre nødvendige enn andre.

 

Har ingen intensjoner om å spre negativitet, men siden du spurte om hvilke det ikke var noe vits å kunne, så tenkte jeg at jeg kunne svare deg på det.

Takk for tilbakemeldingene. Hva anbefaler du? Ikke ha de med i videoen og gjøre den kortere og heller spesifisere de mer "vanlige smokene" eller hva tenker du? Vil såklart produsere bedre videoer, så hadde vært fint med tips til dette.

Lenke til kommentar

 

 

 

Tingen er. Artikkelen heter "Slik legger du effektive røykbomber i Counter-Strike". Men det eg sier eg at halvparten av dine smokes ikke er smokes som kommer til å bli brukt. Det finst bedre varianter osv, osv.

 

Redaktøren kan selv arrangere å evt. få en proffesjonel til å lage en video etc. Det eg meiner, meiner ikke at det er der nå.

 

:)

 

Litt mer spesifikt da,, hvilke smokes kommer ikke til å bli brukt? vil bare vite slik at jeg ikke trenger å dumme meg ut på streamen min xD også ja, enig i det du sier om at redaktøren burde bruke mer tid på å snakke med proffe spillere istedenfor å bare intervjue noen han kom over

Med utgangspunkt i Mirage-videoen din kan jeg godt fortelle deg hvilke smokes man aldri vil få brukt. Første smoken man aldri vil få bruk for er smoken på 0.50. Andre smoken er smoken på 1.04.

 

Smoken på 2.28 er også avhengig av andre smokes for å fungere i praksis.

 

Ellers er resten smokes som fint kan bli brukt i match, selv om noen kanskje er mindre nødvendige enn andre.

 

Har ingen intensjoner om å spre negativitet, men siden du spurte om hvilke det ikke var noe vits å kunne, så tenkte jeg at jeg kunne svare deg på det.

Takk for tilbakemeldingene. Hva anbefaler du? Ikke ha de med i videoen og gjøre den kortere og heller spesifisere de mer "vanlige smokene" eller hva tenker du? Vil såklart produsere bedre videoer, så hadde vært fint med tips til dette.

Hadde det vært opp til meg, så hadde jeg ikke valgt å ha med unyttige smokes i en video som er lagd for å lære bort til andre. Du trenger nødvendigvis ikke å gjøre videoen kortere. Er fortsatt mange smokes på mirage som du fint kunne hatt med, og som i tillegg er veldig nyttige å kunne.

 

Anbefaler deg å gå til et map som mange ikke kan basic smokes på. Tar du for eksempel overpass, så er det 10+ smokes på det mappet som faktisk er nyttige å kunne.

 

Anbefaler deg også å tenke etter hvor du står når du kaster smokesa. På Mirage, så står du for eksempel svært åpent i midt når du kaster smokesa på 0.50 og 1.04. Synes ikke det er noen god ting å lære bort når man må risikere mye for å kaste smokes som man lett kan kaste fra andre trygge plasser.

 

Pass på at der du står er et sted med så mye cover som mulig. Selvfølgelig kan ikke alle smokes bli kastet fra trygge steder, men det er utrolig kjipt å bli drept fordi man står i en unødvendig vinkel og liner opp en smoke. Håper dette var til noe hjelp i alle fall.

Lenke til kommentar

Har ingen spesiell betydning. For at de smokesa der skal funke, så må både link og bar være smoka, i tillegg burde man ha kontroll på cw. Med 3 mann i midt, og to smokes allerede brukt opp, er to smokes til jungle og ct totalt unødvendig å waste av de resterende smokesa.

Endret av f1ns
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kudos for bra initiativ, er bra å lære smokes for alle som vil spille cs på ett visst nivå. Til neste gang : CT Smoken du legger fra T spawn finnes det flere varianter av og du har valgt den som har en svak side på venstre (fra ct spawn) basicly du kan skyte han som planter default gjennom smoken. Finnes bedre, og ihvertfall greit å understreke svakheten i smoken i filmen. Som andre har nevnt begge smokesene du bruker i midt er ubrukelige. Den ene som smoker CT spawn er altfor lett å bruke mtp hvor dypt mot trippel den lander, og den i jungel kan du lett legge fra bak kassene i toppmidt hvor du også har cover. Er ikke dumt å vise fram smokes, men er greit med ett par fine retningslinjer når du legger dem : 1;Har jeg coverage eller må en annen spiller/smoke dekke for det. Nr2; Har smoken svakheter, isåfall hvilke og kan de unngås?. Nr3; Finnes det bedre smokes som gjør samme jobben, men med mindre risiko? Hvis 1 eller flere av disse kravene ikke opprettholdes; Er smoken verdt det? Anyway, bra initiativ. Lykke til :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kudos for bra initiativ, er bra å lære smokes for alle som vil spille cs på ett visst nivå. Til neste gang : CT Smoken du legger fra T spawn finnes det flere varianter av og du har valgt den som har en svak side på venstre (fra ct spawn) basicly du kan skyte han som planter default gjennom smoken. Finnes bedre, og ihvertfall greit å understreke svakheten i smoken i filmen. Som andre har nevnt begge smokesene du bruker i midt er ubrukelige. Den ene som smoker CT spawn er altfor lett å bruke mtp hvor dypt mot trippel den lander, og den i jungel kan du lett legge fra bak kassene i toppmidt hvor du også har cover. Er ikke dumt å vise fram smokes, men er greit med ett par fine retningslinjer når du legger dem : 1;Har jeg coverage eller må en annen spiller/smoke dekke for det. Nr2; Har smoken svakheter, isåfall hvilke og kan de unngås?. Nr3; Finnes det bedre smokes som gjør samme jobben, men med mindre risiko? Hvis 1 eller flere av disse kravene ikke opprettholdes; Er smoken verdt det? Anyway, bra initiativ. Lykke til :)

 

takker!

Lenke til kommentar

 

Altså, ikke for å direkte flame... Men hva er grunnen til at en mediocre norsk csgo youtuber, med mediocre smoke tutorials blir highlighta på en av norges største e-magasin? Hvor er connectionen? Altså, sier ikke at jeg er bedre selv, men tar gjerne en shoutout jeg å! Har 3640 subs atm, og lager også smoke tutorials og andre nyttige csgo videoer på youtube!

 

Men men, fine videoer! Likte battlefield 1 traileren spesielt godt :)

 

Ser ut som noen er småsjalu

Jeg er enig med T5cek for å være ærlig. Altså videoen er ikke dum, mye gode poeng men den har mye forbedringspotensiale. Driver ikke med youtube selv, men for eksempel disse som du viser ut mid til CT på dust2 kan gjøres mye tryggere og bedre enn du viser. Legg meg til på steam, så kan jeg vise deg noen måter å kaste de på som du kan ta med i din neste video kanskje? Trenger ingen credits elns, bare for litt ærlig feedback og tips?

 

http://steamcommunity.com/id/theseppo/

Lenke til kommentar

De som er pro vil mest sannsynligvis ikke ha bruk for dette, dette er mest for noobs og da er det kanskje greit å vite hvor man kan smoke, bra eller ikke så... Video var bra den, ingenting å klage selvom det kommmer noen på forum og sier "ubrukelig", tull.. ignore han, all erfaring er gull verdt og det er kjekt å vite slikt.

 

Jeg har sett mange av smokes som enkelte sier er ubrukelig bli brukt av top players, hvem skal man tru på her? en random forum dude eller det man ser av pro's på twitch? enkelt og velge her...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...