Gå til innhold

Bør jeg skaffe meg SAS kredittkort fra banken?


Anbefalte innlegg

Heisann!

Lurer på om jeg bør skaffe meg sas kredittkort fra dnb, hvor det koster 59,- kroner pr mnd. Og man får 15 poeng per 100 kroner man bruker.

 

Hvor mye er disse poengene verdt i kroner?

Og hvor mye må jeg bruke kortet for at det skal være lønnsomt?

Kan se for meg å bruke 2-4000 i mnd som jeg gjør idag.

 

Tusen takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Med Shell MasterCard får du 1% Trumf på alle kjøp, noe som gir 13.89 poeng pr krone.

Dette kortet er gratis, så det er en mye bedre deal. 

 

ikke pr brukte krone... 

 

Mente selvfølgelig pr krone du har på trumf kontoen. 

 

 

Med Shell MasterCard får du 1% Trumf på alle kjøp, noe som gir 13.89 poeng pr krone.

Dette kortet er gratis, så det er en mye bedre deal. 

 

Vurderer å gå for et slikt kort, bør jeg gå for Shell MasterCard? Eller finnes det andre med bedre fordeler?

 

 

Takk! :-)

 

 

Det er det jeg bruker som mitt daglige kort. Trumf Visa er også greit om du handler mye på norgesgruppen sine butikker hvor du får 2% trumf, mens du får 0.5% på alt annet. Du kan også få 2% med vanlig trumf kort i kombinasjon med Shell Mastercard. 

Om du ønsker så finnes det flere andre kort med forskjellige fordeler. Sjekk ut Komplettbank, yabank, yxvisa ol. for å se de forskjellige kortene sine fordeler, alle kortene er gratis. 

Lenke til kommentar

Og hvor mye må jeg bruke kortet for at det skal være lønnsomt?

Kan se for meg å bruke 2-4000 i mnd som jeg gjør idag.

 

Tusen takk for svar!

Det er jo egentlig veldig lett å sjekke på DNB sine sider. Tilbudet er nok greit for de som allerede bruker kortet VELDIG mye, men det er ganske dårlig tilbud for de aller fleste. 5000 kroner i måneden gir deg en tur til Bergen i året. Det koster deg 299,- hvis du følger litt med på Norwegians tilbud. Latterlig tilbud for de fleste som du ser.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...