Gå til innhold

Får man vite karakter på gruppeinnlevering som teller 25% av karakteren?


jeeee

Anbefalte innlegg

I det ene faget mitt på høgskolen har vi en gruppeinnlevering som teller 25% av den totale karakteren vi får i faget. Oppgaven er levert inn for en måned siden, og er en måned til eksamen i det faget. Er det vanlig å få vite karakteren på oppgaven vi leverte inn, eller er det vanlig at man får kun en sammenlagt karakter på eksamen? Har prøvd å spørre læreren, men han svarer ikke på meldingene, så prøver å spørre her:)

Endret av jeeee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har enda til gode å ikke få svar på en hjemmeeksamen, samme om det er gruppearbeid eller ikke. Det har riktignok hendt at jeg ikke har fått svar før etter avsluttende eksamen i faget, men da har typisk fristen for å levere den eksamenen vært forholdsvis kort tid før eksamen. Men fikk enda en individuell karakter på den eksamenen.

Lenke til kommentar

nei, ble slått sammen til slutt. På universitetsnivå har jeg aldri opplevd å få 2 karakterer for samme emnekode.

Det har jeg flere ganger. Det som ofte da har vært casen er at studiepoengene er delt inn i studentweb. X antall studiepoeng for innlevering, og X antall studiepoeng for avsluttende eksamen.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...