Gå til innhold

[Løst] 48 port patche panel


Anbefalte innlegg

Hei

 

Er på jakt etter et 48 port patche panel (ikke keystone). 

Har 2 krav, noe som gjør det litt vanskelig.

Cat 6/u

Ha noe jeg kan sette fast kablene i. 

Tenker på noe slikt som dette.

post-261786-0-18887300-1461336470_thumb.jpg

 

 

Og ikke som dette

 

post-261786-0-07132400-1461336474_thumb.png

 

 

Noen som vet hvor jeg får tak i dette? Helst norsk butikk, hvis ikke må det være en seriøs butikk fra utlandet. Ikke ebay

Endret av Bjonness406
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville snakka med et lokalt elektrikerfirma som driver med montering i hus.

 

Patchepanel er standard i hus nå til dags - så dette har dem sikkert noe på.

 

10 eller 19 tommer rack du skal ha?

Mhm, kan sjekke det ut hvis det ikke kommer noen bra forslag.

19 tommer rack, 10 er for pyser :p

 

Hvorfor ikke Ebay? Kjøpte mitt cat6 48 porters 1U på Ebay i fjor, funker som fjell! Er en god del billigere også..

Av den enkle grunn at jeg ikke stoler på at de oppfyller cat6 kravene, er så mye dritt på ebay. Vet ikke hvordan jeg skal finne fram til det som faktisk er bra og kvalitet, og det som er kinadritt.

Lenke til kommentar

onninen pleier jo å være greit. Må riktignok være registrert som bedrift(mener jeg å huske). Har butikk på forus (hvis du bor i Stavanger området).

 

https://onnshop.onninen.com/no//Elektro-Katalog/Koblingsmateriell/Tele-data-koblingsmateriell-kobber/Koblingsmatriell-fordeling%2C-kobber/c/NO_iStore_10.07.01

Takk for tipset! Var veldig mye bra her, synd jeg ikke får sett priser.

 

Har du peiling på hvor mye denne vil koste derifra? For å kunne registere meg i nettbutikken så måtte jeg ha et kundenummer fra Onninen, som jeg ikke vet hvordan jeg får tak i. 

Bor i Sandefjord :/ 

Hadde vært helt perfekt hvis det var mulig å få tak i en slik, hvis de ikke koster alt for mye da. 

Lenke til kommentar

 

onninen pleier jo å være greit. Må riktignok være registrert som bedrift(mener jeg å huske). Har butikk på forus (hvis du bor i Stavanger området).

 

https://onnshop.onninen.com/no//Elektro-Katalog/Koblingsmateriell/Tele-data-koblingsmateriell-kobber/Koblingsmatriell-fordeling%2C-kobber/c/NO_iStore_10.07.01

Takk for tipset! Var veldig mye bra her, synd jeg ikke får sett priser.

 

Har du peiling på hvor mye denne vil koste derifra? For å kunne registere meg i nettbutikken så måtte jeg ha et kundenummer fra Onninen, som jeg ikke vet hvordan jeg får tak i. 

Bor i Sandefjord :/ 

Hadde vært helt perfekt hvis det var mulig å få tak i en slik, hvis de ikke koster alt for mye da. 

 

Ser du allerede har bestilt men listepris på den du linker til hos Onninen er 5946,64,- Ganske mye billigere med 2 x 24p panel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...