Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Denne her med Viper Venom Rom må jo bare være gull! Jeg kjører Iphone 6s for øyeblikket men savner fktisk M8 m8 Venom Rom. Her har de forbedret alt som trengtes, fjernet det svarte feltet, bedre kamera, gode kanter rund teleonen så den ligger godt i hånda (vil jeg tro) Alt dette kombinert med Viper Venom Rom er en krempakke av en telefon! Iphone 7 skal være rå om jeg velger den neste gang kontra denne her :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Støtter den å kombinere minnekort med intern lagring? Så jeg kan ha mitt offline spotify/tidal bibliotek på minnekortet? Og kommer 64GB versjonen til Norge?

M9 har den funksjonen, så det burde være håp i hengende snøre. Tenker du på å flytte et minnekort med offline innhold fra én telefon til en annen? Fungerer det? Jeg innbiller meg at du kan få problemer med autentiseringsnøkler og slikt.

Nei, spillelistene vil bli lastet ned på nytt når jeg får meg ny telefon. Har en Huawei Honor 6 nå, med 64GB minnekort, så nå er så og si alt jeg kan ha på minnekortet plassert der, mens 9 av de elleve GBytene jeg har tilgjengelig på internlagringen brukes til spotify-sanger. Så er noe dritt å omtrent ikke ha plass til noe som helst på telefonen.

Lenke til kommentar

Ser ut som en bra mobil. Skulle ønske dere også testet lydkvaliteten mer nøye med en direkte sammenligning mot de andre tlf med noen skikkelige propper / hodetelefoner. Sånn som dere gjør med bilder.......for meg så er lyden det viktigste....

Lenke til kommentar

Og det var en godt begrunnet test. Hvor karakteren ikke kommer som en overraskelse til slutt. Selv om jeg nok hadde vektlagt litt andre ting enn anmelderen. Tillegg er ikke forskjellen sammenlignet med S7 større enn at det er greit sammenlignet med andre.

 

De gir HTC 10 80% og S7 88%

 

Mitt største problem med tek sin anmeldelse av HTC 10 er at karakteren kommer som en overraskelse, og at differansen til f.eks S7 er altfor stor sammenlignet med andre anmeldelser av de nevnte telefoner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

" I stedet for en samplingsfrekvens på 44,1 KHz benytter man 96 KHz (altså flere samplinger per sekund), og man har også økt hver sample fra 16 til 24 bit. Det skal gi bedre lyd – men om du faktisk hører noe forskjell avhenger nok både av kvaliteten på hodetelefonene dine og hørselen din. "

Forstår ikke dette helt, de aller fleste MP3-låter er 44,1 KHz 16 bit. Samme med 99% av CDer. Hvis man da 'endrer' originalfilen mens den spilles, og upsampler til 96 KHz blir kvaliteten lavere. Eneste fordelen som jeg ser her, er hvis det blir spilt av en fil som originalt har 96 Khz. (Gjerne vinyl rip osv). Men alle telefoner har jo hatt denne muligheten lenge. 

Endret av Stramt
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har hatt min nye HTC 10 i noen dager nå - og DÆSKEN for en telefon!! Anbefales på det varmeste!

 

De av dere i kommentarfeltet som kaller dere "HTC-fans" og vil gå over til Apple og Samsung fordi designet likner på det:

 

1. Dere må være helt historieløse - HTC har vært først med mange av designelementene dere ser i dag, så den kjøper jeg ikke.

2. Det er jo ikke BARE designet som gjør HTC til HTC! Hallo?!

3. Dere har ikke sett telefonen live. Det er fanken meg ikke noe penere telefon der ute - denne er i en klasse for seg - bilder og videoer dere har sett yter ikke telefonen rettferdighet.

 

Så kort og greit - ikke nøl: Dette er etter min mening den klart beste telefonen på markedet. Av MANGE grunner i tillegg til design. :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hvordan i h******* er det dere rangerer telefonene deres?

Om en telefon har en lusen autofokus som eneste minus, så får den 8/10. Mens S7 blant annet fikk 10/10 med mange feil og mangler.

 

Dere er tåpelige. Dere må virkelig sette dere ned og finne en rutine på hvordan disse testene utføres og rangeres. Dere har null kontroll og leserene deres sitter igjen som spørsmålstegn..

 

Hva er så "mange" mangler på S7 da? Jeg har en og har ikke sett noen mangler ennå alt er bra på den som jeg har erfaring med. Har også Iphone S 5 som snart går i søpla makan til passord mas skal man lete lenge etter den spør om passord for hver jævla app du skal downloade selv om jeg har satt det til at den ikke skal spørre!

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...