Gå til innhold

Får ikke koblet sony xperia z5 til wifi


Anbefalte innlegg

Så har min kjære mann fått opphevet kjøpet av samsung galaxy s6 som det bare var bugs med. Valget falt nå på en sony xperia z5. Han fikk den i dag, men kommer hverken inn på 4G eller Wi-Fi. Vi mener den er stilt inn riktig.

 

Jeg har en lg g4 og er på nett, så det er neppe ruteren heller.

 

Hjelp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså 4g funker. Wi-fi fungerer med én gang han går inn på en side, men så er det stopp. Han kan feks gå inn på vg eller andre nyhetssider, men får ikke lest noen saker.

 

Jævlig nedtur når det har vært så mye greier med den forrige, og så er det feil med ny telefon på dag én ?

Lenke til kommentar

Kan dere forsøke å bytte kanal/frekvens på det trådløse nettet?

Vet ikke hvordan man gjør det, jeg. Pokker altså. Er redd den telefonen går under hammer'n snart. En som er rimelig forbanna her ?

 

Altså... Vi har to frekvenser vi kan bytte mellom fant jeg ut, men ingen av dem funker. Har gjennopprettet til fabrikkinstillinger også, men det går ikke.

 

Nå kjøpte han da en samsung galaxy 6 for et halvt år siden. Den har vært til reparasjon to ganger (vil ikke sende/motta meldinger nå og da). Får endelig hevet kjøpet, går flere runder med seg selv og velger ny telefon. Får så en ny som streiker med det samme.

 

Mye sure miner her. Og det var jeg som i utgangspunktet fikk han til å droppe iphone.

Endret av Sobril3
Lenke til kommentar

Ok, du har sikkert ett nett som sender på 2,4 GHz og ett på 5 GHz, sant?
Om du har forsøkt begge, så kan det jo tyde på at det er noe trøbbel med selve telefonen, ja.

Er det slik at nettet er tilkoblet mobilen hele tiden, eller hopper det ut og inn? 

Lenke til kommentar

Ok, du har sikkert ett nett som sender på 2,4 GHz og ett på 5 GHz, sant?

Om du har forsøkt begge, så kan det jo tyde på at det er noe trøbbel med selve telefonen, ja.

 

Er det slik at nettet er tilkoblet mobilen hele tiden, eller hopper det ut og inn?

Stemmer det du sier, ja. Det ser ut som den tilsynelatende er tilkoblet hele tiden, men det fungerer bare å surfe i et par sekunder som sagt.

 

Æsj altså. Innmari kjipt for han, men det er jeg som må høre på gnålet. Skjønner han for øvrig godt, for selv hadde jeg nok forbannet verden, skyldt på karma etc ?

Lenke til kommentar

Altså det skal jo bare fungere uten noe knoting med ruteren og frekvenser. Og det er jo samme på mobilnettet også hvis jeg forstår det rett.

Høres ut som en D.O.A. sak for meg. Og da er det vel bare å levere den inn å få en ny.

Er det bare bare da? Denne Samsungen som ikke lot seg fikse var det mye sure miner og hard skyts for å oppheve kjøpet på. De må vel sende den inn på service igjen etc? Eller er det slik at når det er bugs innenfor en 14-dagers periode så kan man få ny?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...