Gå til innhold

Samsung s7 problemer


Anbefalte innlegg

Hei, i går begynte s7 edge'n min å oppføre seg litt rart, den lagger en del, av og til stopper den opp i noen sekunder,og i dag skrudde den seg av av seg selv og en oransje led pære blinka, jeg måtte resete telefonen for å få den på, den oransje led'n blinkr fortsatt av og til, og telefonen er varm, selv når skjermen er av og alle apper er avslutter så er telefonen varm, batteriet blir også tømt myye fortere enn vanlig, noen tips til hva som skjer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-405938

Samme problemet hadde jeg når jeg fikk min første androidmobil i januar 2011. Bytta til iphone i 2012 etter 3android mobiler. Har aldrig tenkt tanken og vende tilbake?

Lenke til kommentar

Hvis OC-Freak sitt råd ikke hjelper må du nok sende til reperasjon. Har selv vært borte i to mobiler fra forskjellige leverandører med defekt hardware som lader ut mobilen i standby. Har ikke noe med iphone vs android å gjøre slik steinar skiver, kunn uflaks. Håper fabrikkgjenoppretning hjelper. Både jeg og samboeren har S7 og er strålende fornøyde, og har ikke opplevd noe tull.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...