Gå til innhold

Hva kan jeg gjøre med et hovedkort med bøyde cpu pins ?

Gjest Bruker-68389

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-68389
Skrevet

Jeg har et Asus ROG Maximus VII Formula hovedkort helt ubrukt i eske, MEN desverre med bøyde cpu pins. Er det noe spennende man kan gjøre med dette eller er pappen det ble levert i, verdt mer ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du kan lakke det, skru det fast på ei plate av pelksglass, montere led stips på baksiden, feste på veggen med skruer og spacere. så har du ei vegglampe:p Du er ikke geek før du er geek.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Skrevet

Du kan lakke det, skru det fast på ei plate av pelksglass, montere led stips på baksiden, feste på veggen med skruer og spacere. så har du ei vegglampe:p Du er ikke geek før du er geek.

Mens man er i gang kan man jo feste på noen vifter med LED også.  :wee:

Gjest Bruker-68389
Skrevet

Da gjør jeg heller som følger. Første person som sender meg pm med navn og adresse, får dette kortet gratis av meg. Det eneste er at du må betale frakten. Løp å få  :wee:

Skrevet

Klarte å bøye noen pinner selv på min første maskin, bøyde de bare opp igjen uten noe problem da eller senere! Husker ikke hva jeg brukte, mulig en eller annen kniv. No problemo, ez pz!

Skrevet

Om man har utstyr til det, så er det sikkert mulig å bytte hele cpu socketen.. Men temmelig sikker på at det kreves utstyr for varmluftslodding.
Også blir det sikkert mer brydderi og tidkrevende enn det er verdt :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...