Gå til innhold

SNIKTITT: Her er HTC 10


Anbefalte innlegg

 

nei, finnes dårligere dealer ja, men de fleste er gode og det er likegyldig om det er 1 kr eller 2899 man betaler på forskudd

Det var derfor jeg skrev at det finnes NOEN dårlige dealer. Og hvordan kan du være så sikkert på at forhåndsbetalingsprisen på slike avtaler er likegyldig? I eksempelet ditt viser du til en god avtale. Det er jo standard for dårlige avtaler å lokke med lave priser. Altså 1 kr. Slike avtaler er også oftest verst om du betaler mindre på forhånd.

 

Husk å lese alle "noen" "om" "hvis" osv som jeg legger inn i innleggene mine. Ikke ta ordene ut og tolk det som at jeg skriver at alle abonnementsavtaler er dårlige osv. Jeg påpekte bare at det ikke er en garanti for at avtaler med abonnement er bedre. Fra aktører som Telenor, Telia osv er det sikkert tilfellet, men det er alltid lurt å lese gjennom avtaler for å være sikker på at du faktisk ikke blir lurt. I de aller fleste tilfeller blir du ikke, men det kan skje. Selv kjøpt mobil med bindingstid, bare så det er sagt....

 

 

Du sparer penger på så og si alle bindingsavtaler. Forstår ikke hvorfor du kverrulerer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

nei, finnes dårligere dealer ja, men de fleste er gode og det er likegyldig om det er 1 kr eller 2899 man betaler på forskudd

Det var derfor jeg skrev at det finnes NOEN dårlige dealer. Og hvordan kan du være så sikkert på at forhåndsbetalingsprisen på slike avtaler er likegyldig? I eksempelet ditt viser du til en god avtale. Det er jo standard for dårlige avtaler å lokke med lave priser. Altså 1 kr. Slike avtaler er også oftest verst om du betaler mindre på forhånd.

 

Husk å lese alle "noen" "om" "hvis" osv som jeg legger inn i innleggene mine. Ikke ta ordene ut og tolk det som at jeg skriver at alle abonnementsavtaler er dårlige osv. Jeg påpekte bare at det ikke er en garanti for at avtaler med abonnement er bedre. Fra aktører som Telenor, Telia osv er det sikkert tilfellet, men det er alltid lurt å lese gjennom avtaler for å være sikker på at du faktisk ikke blir lurt. I de aller fleste tilfeller blir du ikke, men det kan skje. Selv kjøpt mobil med bindingstid, bare så det er sagt....

 

 

Du sparer penger på så og si alle bindingsavtaler. Forstår ikke hvorfor du kverrulerer.

 

 

Merkelig hvordan tester utført sier det motsatte da...

Lenke til kommentar

Du sparer penger på så og si alle bindingsavtaler. Forstår ikke hvorfor du kverrulerer.

 

Jeg kverulerer ikke, jeg bare påpeker at det ikke alltid er slik at du sparer, og Telia og Telenor er ikke de eneste selskapene i Norge.

 

Folk leser "noen" avtaler, som "mange" avtaler. Det er det folk her tyder det til, det er ikke det jeg skriver. Jeg skrev alltid "noen" "hvis" osv. Så hvis det er noen her som ikke forstår er det meg. Hvorfor tror folk jeg skriver noe helt annet enn det jeg gjør?

Lenke til kommentar

 

Jeg er fristet til å erstatte min aldrende M8 dersom kameraet er like bra som på S7 eller bedre.

Skal vi tro DxOMark, så matcher den S7. http://www.dxomark.com/Mobiles/HTC-10-camera-overview-A-great-all-rounder-for-stills-and-video

 

 

Ja, jeg fant også ut det, men om man ser på detaljene så har de litt ulike egenskaper allikevel. Usikker på hva som passer meg best der, men du verden så lekre de manuelle innstillingene så ut til å være. De er litt trege på M8, men her så de skikkelig responsive ut.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...