Gå til innhold

Spørsmål til dere som har N6600

erik54

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. er det sånn funksjon at man har bilde av kontakter på mobilen. og at det kommer opp bilde av de når de ringer/SMS. Kommer det opp et bilde som dekker nesten hele skjermen da som på t610 eller bare et sånnt knøttlite bilde som på 3650?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehhhh. Tror ikke det, har ikke egentlig sett etter. Mulig det kommer hvis du ser på skjermen akkurat når meldingen kommer. Hvis du som jeg, ser på meldigen etter at den er mottatt så ligger det ikke noe bilde der.

Skrevet
Vel, jeg har PhotoId v.2.04.

Noen som vil være "beta"-testere? (Det er ingen beta-versjon, jeg bare lurer på om noen "tør" å prøve...

eh, tja.. kan vel prøve jeg...

hva er det man ikke skal prøve?`skjønner ikke helt hvorfor man ikke skal "tørre"? :/

Skrevet

Jeg prøver aldri program som ikke er bekreftet at de virker på 6600. Vet ikke hvorfor, men vil ikke ta sjansen på at mobilen skal kræsje også får du plutselig ikke slått den på igjen. Er litt sånn forsiktig jeg. :roll:

Skrevet (endret)
Vel, jeg har PhotoId v.2.04.

Noen som vil være "beta"-testere? (Det er ingen beta-versjon, jeg bare lurer på om noen "tør" å prøve...

eh, tja.. kan vel prøve jeg...

hva er det man ikke skal prøve?`skjønner ikke helt hvorfor man ikke skal "tørre"? :/

Ja, har du en mail?

Husk å gi oss tilbakemeldinger på hvordan det går/gikk!

Endret av c_u_m8
Skrevet

funka ikke :(

programmet så ut til å funke bra.. fikk satt opp innstillinger og sånt.. men når jeg ringte til den kom det det samme som alltid.. ikke no bilde altså...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...