Gå til innhold

Broadwell-E Intel i7-6950X, 6900K, 6850K, & 6800K-tråden

C64C

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

asrock har litt problemer med broadwell-e ja .. men det er dog med OC delen, det er ikke mulig å overclocke de atm.

Men ordner seg sikkert etterhvert :) 

Skrevet

asrock har litt problemer med broadwell-e ja .. men det er dog med OC delen, det er ikke mulig å overclocke de atm.

Men ordner seg sikkert etterhvert :)

Ikke mulig å overklokke.... D var nytt for meg.

Skrevet

Asus deluxe 2 er på komplett,men ikkje lager.

Gigabyte x99p støtter alle broadwell yt v boksen uansett. Samme med msi sine nye refresh hk.

Skrevet (endret)

Ellers kan du jo gå for Rampage V da, men det koster mer.

Edit : Ikke store forskjellen så jeg nå.

Endret av Betroz
Skrevet

Asrock sine BW-E BIOSer er fortsatt i beta fikk jeg beskjed om da jeg åpnet ticket hos de. Men merkelig at de ikke har oppdatert enda, begynner å bli lenge siden de slapp BIOS til BW-E nå

Skrevet (endret)

Asus deluxe 2 er på komplett,men ikkje lager.

Fant den på lager hos Proshop 4449kr

https://www.proshop.no/Hovedkort/X99-DELUXE-II/2546193?s=X99-DELUXE+II

Asrock sine BW-E BIOSer er fortsatt i beta fikk jeg beskjed om da jeg åpnet ticket hos de. Men merkelig at de ikke har oppdatert enda, begynner å bli lenge siden de slapp BIOS til BW-E nå

Når fikk du den beskjeden? Versjon 3.0 ble lansert 12.04.2016... Kan ikke se den er beta.

Endret av DJViking
Skrevet

Nei, den er i "beta". Fikk Mail av Asrock for 3 uker siden ca. Litt skuffende at de ikke har løst problemene sine, særlig siden de var veldig tidlig ute :(

Skrevet

Noen som har testet BWE på ASRock at det i alle fall virker? Er det noen gjenstående problemer/bugs/ustabiliteter?

ja, det funker helt fint.. Kun den OC biten som ikke er oppe å gå enda. :)

Skrevet

Noen som har testet BWE på ASRock at det i alle fall virker? Er det noen gjenstående problemer/bugs/ustabiliteter?

Min 6800K fungerer glimrende på AsRock X99X Killer. Digital Impuls flashet hovedkortet for meg da jeg ikke hadde noen Haswell-E CPU å bruke, og ingen problemer so far. Jeg har ikke hatt tid å teste oc enda, men når jeg har fått sendt bort den ildsprutende dragen i 3 uker, blir det tid til litt mer av den type kos :D
Skrevet

DJViking, har du forresten oppdatert Intel IME og INF/Chipset? Det må du gjøre for å få det til, da disse må matche UEFI/BIOS :)
De finner du under downloads til kortet ditt 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...