Gå til innhold

Galaxy Tab3. Påstår det er full disk, men oppgir ingenting å slette.


Anbefalte innlegg

Sitter og hjelper moren min med en Galaxy Tab3 16gb. Hu sa at den var full, og hu har sletta alt som er på den men den er fortsatt full. Jeg har fikla med den i ett par timer nå og finner ikke ut av det.

 

Det er ingen bilder, filmer, musikk på telefonen, og det ser ut til å bare være standard apper igjen på den.

 

Hvis jeg går på instillinger og ned på lagring så viser den 11,6gb på brukt plass. Åpner jeg den så viser den 0,89gb i apper og tilsammen 11mb på bilder/lyd/nedlastinger. Hvor er det blitt av de siste 10gb?

 

Jeg klarte å slette ca 100mb med ting for å prøve å få inn ccleaner på 5mb, men den klager på at det ikke er mer plass. Det er totalt sett slettet for flere gb, men den frigjør ikke plass. Noen som har vært borti dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig filsystemet kan være gåent, men mest sannsynlig er det en dårlig kodet app som ikke har ryddet opp etter seg. Har bl.a. sett en amedia-app for en lokalavis laste ned og legge igjen flere gigabyte data (mange tusen thumbnails av avissider i flere størrelser) som det enten måtte root og graving i filsystemet eller en tilbakestilling til fabrikkinnstillingene for å fjerne. Sistnevnte er nok det enkleste.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...