Gå til innhold

Muslimer er terrorister.


Anbefalte innlegg

 

 

 

Altså når trådstarter velger å lage en "USANN" kobling mellom "MUSLIMER" og "TERROR" føler jeg at det er min plikt og ansvar å la folk vite sannheten.

 

 

Da er du akkurat så hyklerisk som jeg antok muslimer for å være....

 

 

Det er faktisk de "EKTE" muslimene som er taperne når disse høyreradikale bruker Islam's navn til å gjøre ugjerninger.

Og hvem kan påstå at de er de ekte muslimene når ingen fasit ligger til grunn for det? Slutt å hykle, ta dere sammen og prøv å verdsette mennesker mer enn fantasiene i koranen er mitt vennlige råd til muslimer. For hvor i all verden er de ekte muslimene hen og hva gjør de?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til posten ovenfor har jeg bare en ting å si "RASISME".

Si hva du vil du, er vant til at muslimer drar rasime kortet så fort noen påpeker flauser i hykleriet deres. Bedre å skylde på andre enn å gjøre noe selv... Sorry, rasisme kortet er brukt opp...

 

Hva er DINE tanker om hvordan vi skal stoppe terror og grupperinger som IS og taliban og alle de andre gærningene som selvsagt ikke bruker islam som drivkraft og som ihvertfall ikke er ekte muslimer?

 

Har du noe annet enn å peke på såkalte høyre radikale og deres såkalte koneplageri? For så langt virker det ikke sånn... du fortsetter jo bare å hykle videre jo..

Endret av RWS
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke alle muslimer er terrorister, men alle terrorister er muslimer, er det et gammelt jungelord som heter.

Og det er helt sant. Må derfor le godt av denne Donald Trumps forslag om å patrulere bosteder der det er mange muslimer i USA, for når var det sist et muslimsk samfunn ble skutt ned eller blåst til himmels i et samfunn der det nesten utelukkende bor muslimer?

 

Faktum er at de som dreper flest muslimer er muslimer selv.... Selvterror da i så fall....

Lenke til kommentar

 

Til posten ovenfor har jeg bare en ting å si "RASISME".

Si hva du vil du, er vant til at muslimer drar rasime kortet så fort noen påpeker flauser i hykleriet deres. Bedre å skylde på andre enn å gjøre noe selv... Sorry, rasisme kortet er brukt opp...

 

Hva er DINE tanker om hvordan vi skal stoppe terror og grupperinger som IS og taliban og alle de andre gærningene som selvsagt ikke bruker islam som drivkraft og som ihvertfall ikke er ekte muslimer?

 

Har du noe annet enn å peke på såkalte høyre radikale og deres såkalte koneplageri? For så langt virker det ikke sånn... du fortsetter jo bare å hykle videre jo..

 

 

For å bekjempe rasisme og hvite høyreradikale så "TRENGER" vi mer innvandring, flere moskeer, enda høyere velferdsordninger og korset til det norske flagg må bort for det representerer "KORSTOGET" til de teite kristne som invaderte uten grunn!.

Lenke til kommentar

RWS:

 

"de følger faktisk islamske leveregler"

 

MI5 report:

Far from being religious zealots, a large number of those involved in terrorism do not practise their faith regularly. Many lack religious literacy and could actually be regarded as religious novices.

http://www.theguardian.com/uk/2008/aug/20/uksecurity.terrorism1

 

Har du feks lest deg opp om de to brødrene som stod for Charlie Hebdo angrepet? Hvordan de levde?

Samme med Abdesalam?

Og 19stk av flykapringen av 9/11 var på strippeklubb dagen før og var beruset?

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

 

For å bekjempe rasisme og hvite høyreradikale så "TRENGER" vi mer innvandring, flere moskeer, enda høyere velferdsordninger og korset til det norske flagg må bort for det representerer "KORSTOGET" til de teite kristne som invaderte uten grunn!.

Tulleprat!

 

Det muslimer skulle gjort for lenge siden var å ta tak i problemene som er kjempestore i den muslimske verden. Isteden hykler de videre med at "fordi kvinner/homofile/etc får aksept så skjer dit eller datt" eller "USA og vesten gjorde...XXXX og derfor gjør vi Y"...

 

Og hykleriet ditt fortsetter, for isteden for å tenke EN tanke om hva som er galt i den muslimske verden og hvorfor det er muslimer dreper muslimer så fortsetter du å sette skylden på andre... og på kristne "invasjoner" som skjedde for tusen år siden... Den unnskyldningen må jo en dag gå ut av dato, er du ikke enig?

 

Hva flagget angår så kunne jeg også tenkt meg å midtstilt den vertikale stripen, slik at det ble en pluss og ikke et tortur intrument, men det er irrelevant i denne problem stillingen...

Lenke til kommentar

Man kan enten høre på trådstarter eller så kan man høre på EU Terror rapport.

 

Terrorangrep i EU 2014:

Religiously inspired: 2

Left-wing: 13

Not specified: 116

Separatist: 67

 

Terrorarrester i EU 2014:

Religiously inspired: 395

Left-wing: 54

Not specified: 137

Separatist: 154

Right-wing: 34

 

Altså veldig få religiøse angrep, men mange arresterte.

 

Nå får du gå og ta deg en bolle med dine "90%".

Endret av Kristoffer Solheim
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ops, jeg tenkte meg ikke helt om i morgest da jeg skrev muslimer er terrorister, mente såklart at terrorister er muslimer. Men uansett.

Jeg tenker helt generelt, at ingen er født terrorist. Det er noe en blir, eller blir tvunget til å bli, som Shruggie peker veldig bra ut.

 

Nesten 100% av terrorister er menn. 

Nesten 100% er under 30. 

Nesten 100% har lav skolegang. 

Nesten 100% har lav eller ingen inntekt, og kommer fra familier med lav inntekt. 

Nå skal ikke jeg gå innpå noen poeng i forhold til at "100%" av terrorister er menn. Men generelt tenker jeg at disse punktene du peker ut om skolegang og lav inntekt er bare "konklusjonen" til løsningen av problemet. Fordi hva er det skolegang og lav inntekt gjør med en person?

Jeg tenker at skole og inntekt har mye å si iforhold til å lære seg sosial aksept og forståelse. Nå har jeg selv vært en person som har blitt kastet ut av slike systemer, mobbet og blitt kalt udugelig. Når jeg var yngre tok jeg på meg skinn jakka, og prøvde å leke rebel. Fordi jeg syns jeg følte at jeg ble behandlet uretferdig av systemet, og andre autoritære mennesker behandlet meg som en dritt. Fordi alt jeg gjorde var "galt og feil". Da ble jo sinnet og energien min rettet mot de autoritære personene som var der for å hjelpe, istedenfor å bruke energien produktivt til å få ting til å fungere.

 

Det hjelper ikke å bli strengere med en rebelsk tennåring som er ute å prøver å finne seg selv et sted i verden etter å ha blitt dyttet ut av samfunnet. 

Det samme tenker jeg om terrorister, de er ute etter å lage en identitet for seg selv. De er ute etter å finne ut hvem de er. et sted å være. Men det hjelper ikke å være mer autoritær, eller be de om å ta slutt med mennesker som har havnet på utsiden av samfunnet.

Det tenker jeg også er mye av det som skjer i dag i muslimske samfunn. De er ikke medlem av velferdsstater, eller mektige land med en sterk indentitet som USA. De har på en måte havnet på utsiden på verdensbasis, og de autoritære menneskene sitter og sier at alt de rebelske barna i midtøsten bare gjør masse galt, og feil. Det er bare med på å tenne på hatet, som allerede ligger der fra før av. Går utover den Autoritære mannen som prøver så godt han kan til å hjelpe, men barna ønsker ikke den hjelpen.

Lenke til kommentar

RWS:

actually be regarded as religious novice

http://www.theguardian.com/uk/2008/aug/20/uksecurity.terrorism1

Så du mener at disse var en slags anti muslimer da? At de bare drepte seg selv og andre for å sverte islam? Er det dette du sier? De hadde bare lest litt i den store kloke boka og så bestemte de seg for å juble allah ackbar og gå amokk med automat våpen og drepe uskyldige for å sverte islam? Henger ikke på greip...

 

 

 

 

Har du feks lest deg opp om de to brødrene som stod for Charlie Hebdo angrepet? Hvordan de levde?

Samme med Abdesalam?

Og 19stk av flykapringen av 9/11 var på strippeklubb dagen før og var beruset?

 

Jeg ville også vdrukket meg full hvis jeg visste at jeg var nødt til å drepe en masse uskuldige mennesker og meg selv... Hva har det med islam å gjøre?

 

For det er akkurat dette jeg mener med islamsk hykleri, de finne ALLTID unnskyldninger for å rettferdig gjøre handlinger begått i allaahs navn istedenfor å faktisk ta tak i problemet... Det er ALLTID npoe annet, det er ALDRI islam som har skylden for noe som helst.... Syntes dere er feige jeg som bortforklarer all urett begått i muhammed og islams navn isteden for å ta et oppgjør med ideologien som helt klart ligger til grunn for dette sinnsvake hatet... Hvilken ideologi er det som har utstøtt nye dusører for å drepe en forfatter flere ti år etter at han utga en bok? Jo, det er islam... Og unnskyldningen muslimer bruker, fremdeles, er at mohammed og boka hans ikke skal fornærmes.... At mennesker blir drept er ikke så farlig... De har seg selv å takke liksom... med andre ord: Hykleri...

 

Så lenge muslimer ikke evner å se at de ikke hverken kan eller dkal bestemme over andre folk samme hva de måtte si om fantasiene deres så vil hykleriet fortsette og uskyldige mennesker dø... I allaahs navn..

Lenke til kommentar

RWS:

 

"Så du mener at disse var en slags anti muslimer da?"

 

Mener ingenting og vet lite om deres bakgrunn og hvorfor de gjør slike handlinger. Hjernvaska? Slik at de som sitter på topp kan dra i trådene slik at de vinner på dette, hvem vet. 

Feks:

To britiske terrorister kjøpe to bøker, før de dro til Syria- islam for dummies og Koran for dummies :hmm:

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2684714/I-tell-I-m-going-jihad-Lol-I-ll-arrested-What-British-terrorist-Birmingham-told-childhood-friend-travelled-Syria-join-rebel-fighters.html

 

"Jeg ville også vdrukket meg full hvis jeg visste at jeg var nødt til å drepe en masse uskuldige mennesker og meg selv... Hva har det med islam å gjøre?"

 

Alkohol er ikke tillatt i islam.

 

"Syntes dere er feige jeg som bortforklarer all urett begått i muhammed og islams navn isteden for å ta et oppgjør med ideologien som helt klart ligger til grunn for dette sinnsvake hatet.."

 

Syns folk er feige som bruker islam til å rettferdiggjøre deres urette handlinger.

 

Offtopic: må lære meg den quote greia.

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Man kan enten høre på trådstarter eller så kan man høre på EU Terror rapport.

 

Terrorangrep i EU 2014:

Religiously inspired: 2

Left-wing: 13

Not specified: 116

Separatist: 67

 

Terrorarrester i EU 2014:

Religiously inspired: 395

Left-wing: 54

Not specified: 137

Separatist: 154

Right-wing: 34

 

Altså veldig få religiøse angrep, men mange arresterte.

 

Nå får du gå og ta deg en bolle med dine "90%".

 

Haha, dummeste jeg har sett. Du begrenser deg til EU der statistikken taler til din fordel. Islam er et verdensomspennende problem.

 

http://www.examiner.com/article/study-450-of-452-suicide-attacks-2015-carried-out-by-muslim-extremists

Lenke til kommentar

 

Man kan enten høre på trådstarter eller så kan man høre på EU Terror rapport.

 

Terrorangrep i EU 2014:

Religiously inspired: 2

Left-wing: 13

Not specified: 116

Separatist: 67

 

Terrorarrester i EU 2014:

Religiously inspired: 395

Left-wing: 54

Not specified: 137

Separatist: 154

Right-wing: 34

 

Altså veldig få religiøse angrep, men mange arresterte.

 

Nå får du gå og ta deg en bolle med dine "90%".

 

Haha, dummeste jeg har sett. Du begrenser deg til EU der statistikken taler til din fordel. Islam er et verdensomspennende problem.

 

http://www.examiner.com/article/study-450-of-452-suicide-attacks-2015-carried-out-by-muslim-extremists

 

Det gjør ikke det jeg skrev mindre sant i EU. Hvis det er noen som velger spesifikke data, så er det deg som bare går etter selvmordsangrep.

Endret av Kristoffer Solheim
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var det eneste jeg fant. Det er desverre skammelig lite statistikk på terror sortert på religion. Det er sikkert "rasisme" å lage slik statistikk.

 

Om man vil så kan man jo se hvor mange terrorangrep som ble begått i islams navn totalt det året du nevner 2014.

http://www.thereligionofpeace.com/attacks/attacks.aspx?Yr=2014

 

3001 angrep i 55 land med 32863 døde og 27522 skadede. Og da har de sikkert ikke fått med alle engang.

 

Fredens religion my ass.

Endret av Apox
Lenke til kommentar

 

Tulleprat!

 

Ja helt riktig, du får se på ryktepoengene mine så skjønner du nok hvor jeg står. ;)

 

Du har virkelig ikke gjort deg noen tanker på hvordan muslimer selv kan rydde opp du? Isteden fabler du videre om rykte poeng og høyreektreme?

Lenke til kommentar

Var det eneste jeg fant. Det er desverre skammelig lite statistikk på terror sortert på religion. Det er sikkert "rasisme" å lage slik statistikk.

 

Om man vil så kan man jo se hvor mange terrorangrep som ble begått i islams navn totalt det året du nevner 2014.

http://www.thereligionofpeace.com/attacks/attacks.aspx?Yr=2014

 

3001 angrep i 55 land med 32863 døde og 27522 skadede. Og da har de sikkert ikke fått med alle engang.

Kan vel kanskje ha noe med at 90% av de angrepene er i land som sliter med interne konflikter eller krig. Da blir det ignorant å bare peke på Islam som begrunnelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...