Gå til innhold

Iphone slår seg av ved 10grader eller kaldere


Gjest Bruker-405938

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-405938

Hei!

Etter og hatt mye trøbbel med 3 forskjellige android mobiler så kjøpte jeg meg iphone i 2012.

Er nå snart 4 år og vurderer nå og oppgradere.Har egentlig vært fornøyd med iphone.men jeg og kona har/ har hatt problemer med at de slår seg av uten forvarsel.(under 10 grader og under 50% batt) Så vet ikke helt om jeg vil ha iphone igjen! Noen som vet hva dette kommer av? Er litt skeptisk til android også pga av tidligere erfaring. Men S7 edge ser jo veldig bra ut. Tror jeg går for stor skjerm(5.5 eller større), då erstatter den iphone 5,n og air 2'n. Windows mobil føler jeg ikke helt er på høyde med ios og android... Hva gjør jeg?

Endret av Bruker-405938
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser at S7 er både rask og vanntett. Det er 2 egenskaper jeg verdsetter

 

Når jeg skal velge mobil så ser jeg på de to mest aktuelle som er toppmodell til Samsung og iPhone.

 

Deretter ser jeg på fordeler og ulemper og ser at Samsung nok kommer best ut.... så stikker jeg ut å kjøper en iPhone :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938

 

Ser at S7 er både rask og vanntett. Det er 2 egenskaper jeg verdsetter

 

 

Når jeg skal velge mobil så ser jeg på de to mest aktuelle som er toppmodell til Samsung og iPhone.

 

Deretter ser jeg på fordeler og ulemper og ser at Samsung nok kommer best ut.... så stikker jeg ut å kjøper en iPhone :)

Liker materialkvaliteten til apple og at ios lar seg oppdatere til de er 5år. Ser ikke ut til at samsung lar s3 få oppgradering til android 6.0 4S fra 2011 kjører jo siste ios . Sånnsett så får en jo mer for pengene når den ikke går ut på dato før 4-5 år

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938

Utfra erfaring så har dette hendt met et par kamerater også når det er kaldt ute, så du er neppe den eneste. :)

 

Ville sett etter noe ala S7 pga vanntetthet.

 

Jeg har fått ordnet min, etter litt pes. Men konas iphone 6 lever fortsatt med denne syken.

 

Edit: ser det er flere her inne som sliter med dette. Kjedelig. Sånnsett så frister det mer med samsung eller noe annet

Endret av Bruker-405938
Lenke til kommentar

 

Ser at S7 er både rask og vanntett. Det er 2 egenskaper jeg verdsetter

Når jeg skal velge mobil så ser jeg på de to mest aktuelle som er toppmodell til Samsung og iPhone.

 

Deretter ser jeg på fordeler og ulemper og ser at Samsung nok kommer best ut.... så stikker jeg ut å kjøper en iPhone :)

Herregud. Som om jeg skulle sagt det selv ?.

Samsung Galaxy S7 og S7 Edge er fantastiske telefoner. Der er bare så irriterende at jeg aldri klarer å legge fra meg iPhone'n. Hadde iPhone fått snekra sammen en vanntett iPhone 7 med bedre skjerm og batteritid så hadde det vært helt fantastisk!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938

 

 

Ser at S7 er både rask og vanntett. Det er 2 egenskaper jeg verdsetter

Når jeg skal velge mobil så ser jeg på de to mest aktuelle som er toppmodell til Samsung og iPhone.

Deretter ser jeg på fordeler og ulemper og ser at Samsung nok kommer best ut.... så stikker jeg ut å kjøper en iPhone :)

Herregud. Som om jeg skulle sagt det selv .

Samsung Galaxy S7 og S7 Edge er fantastiske telefoner. Der er bare så irriterende at jeg aldri klarer å legge fra meg iPhone'n. Hadde iPhone fått snekra sammen en vanntett iPhone 7 med bedre skjerm og batteritid så hadde det vært helt fantastisk!

Kommer i 2017?
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hei!

Etter og hatt mye trøbbel med 3 forskjellige android mobiler så kjøpte jeg meg iphone i 2012.

Er nå snart 4 år og vurderer nå og oppgradere.Har egentlig vært fornøyd med iphone.men jeg og kona har/ har hatt problemer med at de slår seg av uten forvarsel.(under 10 grader og under 50% batt) Så vet ikke helt om jeg vil ha iphone igjen! Noen som vet hva dette kommer av? Er litt skeptisk til android også pga av tidligere erfaring. Men S7 edge ser jo veldig bra ut. Tror jeg går for stor skjerm(5.5 eller større), då erstatter den iphone 5,n og air 2'n. Windows mobil føler jeg ikke helt er på høyde med ios og android... Hva gjør jeg?

Bytt inn til iPhone X. Den tåler kulde. Døm selv.

https://youtu.be/d0hX5VISb8M

Lenke til kommentar

 

Utfra erfaring så har dette hendt met et par kamerater også når det er kaldt ute, så du er neppe den eneste. :)

 

Ville sett etter noe ala S7 pga vanntetthet.

Jeg har fått ordnet min, etter litt pes. Men konas iphone 6 lever fortsatt med denne syken.

 

Edit: ser det er flere her inne som sliter med dette. Kjedelig. Sånnsett så frister det mer med samsung eller noe annet

 

Hadde samme problem med min iPhone 6. Byttet batteriet så forsvant det problemet.

Koster ikke mye for et nytt og det er fort gjort å bytte.

Lenke til kommentar

Det var særlig problem på første 6s modeller (6s plus) som kom ut. Apple har mer eller mindre fikset dette problemet nå, virker det som.

Min 6s kunne skru seg av ganske tilfeldig. Noen gonger fungerte den fint i -20, andre gonger skrudde den seg av i +10. Når det er sagt, så skjedde det hovedsaklig når det var kun 10-15% igjen av bat.

Lenke til kommentar

Det var særlig problem på første 6s modeller (6s plus) som kom ut. Apple har mer eller mindre fikset dette problemet nå, virker det som.

 

Min 6s kunne skru seg av ganske tilfeldig. Noen gonger fungerte den fint i -20, andre gonger skrudde den seg av i +10. Når det er sagt, så skjedde det hovedsaklig når det var kun 10-15% igjen av bat.

Her kan man sjekke om en 6s er berørt av tilbakekallingen.

https://www.apple.com/support/iphone6s-unexpectedshutdown/

Lenke til kommentar

Det var særlig problem på første 6s modeller (6s plus) som kom ut. Apple har mer eller mindre fikset dette problemet nå, virker det som.

 

Min 6s kunne skru seg av ganske tilfeldig. Noen gonger fungerte den fint i -20, andre gonger skrudde den seg av i +10. Når det er sagt, så skjedde det hovedsaklig når det var kun 10-15% igjen av bat.

 

 

Kan ikke annet enn å si meg enig med denne.  Jeg hadde samme problem på både iPhone 5s og iPhone 6s (første versjon av iPhone 6s).  I begge tilfeller var det nytt batteri som var redningen.  FIkk nytt batteri på iPhone 6s på garanti (på 2 telefoner).  Den forrige (iPhone 5s) var over 2 år gammel da problemene oppsto så der ble det byttet på egen regning).  Nå er det ikke noe problem lenger på noen telefoner.

 

Virker som Apple har hatt batteriproblem på noen serier tidligere men det skal være løst nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...