Gå til innhold

Far skal ha ny mobil max 4000kr, tips?


Anbefalte innlegg

Hei!

far vil pensjonere sin gamle Xperia fra 2008.

Så lurer på tips til ny mobil? :)

Han har satt en maxpris på 4000kr, men gjerne rimeligere.

Vanntett og et greit kamera er å foretrekke, da han liker å ta litt bilder og har med mobilen mye ute i skauen. 

Endret av MajoNess
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Nexus 5X er meget bra. LG G4 er vel på papiret en bedre telefon, men jeg vil allikevel anbefale Nexus 5x. Ingenting på den er dårlig.

Lenke til kommentar

Eg ville anbefalt Sony Xperia M5. Veldig bra telefon. Godt kamera, 21mp hovedkamera og 13mp frontkamera. Vanntett og støvtett. 5" Full HD skjerm, den har FM-radio om din far skulle ynskje det når han er i skauen. 3GB ram og 16GB minne, noko som eg trur vil halde til han sidan han ikkje er gamer(vil eg tru :p). Og den støttar 4G, og MicroSD støtte til opp mot 200GB for ekstra lagring. Alt dette til 2990,- på netonnet, eller 3490 om du vil kjøpe den på Elkjøp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Står ingenting om at den MÅ være vanntett, gjør det?

Nei, den må ikke være vanntett, så alt er egentlig aktuelt da det ikke var allverden til utvalg om man må ha vanntett ser vi  :)

 

M5 kunne vert aktuell, men ser ut for at kameraet ikke er blant de beste sammenlignet med andre mobiler :hmm:

Lenke til kommentar

 

Står ingenting om at den MÅ være vanntett, gjør det?

Nei, den må ikke være vanntett, så alt er egentlig aktuelt da det ikke var allverden til utvalg om man må ha vanntett ser vi  :)

 

M5 kunne vert aktuell, men ser ut for at kameraet ikke er blant de beste sammenlignet med andre mobiler :hmm:

 

Kva mobilar samanliknar du den opp mot då? Hugs på at det er ein budsjettelefon til under 3000,-, så nokre kompromiss er der. Om det hjelper, så kan ein filme i 4K.

 

Om den ikkje treng å vere vasstett, då ville eg på det sterkaste anbefalt LG G4.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...