Gå til innhold

Aprilfest 2016 - BjørnÅgeS - bruke Nik/LR/PS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

27.april: Piggtråd. Sony A7 med Pentax 55mm f1.8. Har forsøkt meg på dette motivet før - fortsatt ikke helt som jeg har tenkt meg.

 

26615020811_67dc3e7580_z.jpgDSC08247-Edit.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr

 

 

Du verden, her kom det mange flotte  - hvitveisen er vårens blomst, ja - og vinklingen på 23.april: Benken ble veldig fin. (En svart klosse-greie som skjemmer litt kanskje....)

Takk for kommentar. Den svarte klosse-tingen er festet til rekkverket jeg lente meg på - litt glad den var solid :) (Men den skjemmer bildet litt.

 

mange flotte bilder sidn sist jeg var her.

fin vinkel på samlebånd. hvitveis har jeg ennå ikke sett til her i trondheim. likte best stabosteinen, fine toner og kontrast.

Takk for kommentar.

 

Bra "Drammens-bilder", og den steinen var jo interessant..  :)

Takk for kommentar.

Lenke til kommentar

29.april: Nok en jordbruksdings. Vet ikke hva den heter. Brukte Sony A7 og 28mm.

 

26462031840_8f4dabd461_z.jpgDSC08259-Edit.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr

 

30.april: Dråpe. Ikke det helt store bildet men fikk tatt et i dag også(Uskarpt). Em-5 med 60mm macro.

 

26668476221_a252fc5b4f_z.jpgP4300053-Edit.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr

 

 

Artig bilde 'Benken', morsomt observert og de klare blåfargene gjorde seg godt.

Piggtråden ble da skarp og fin.

Det ser ut som om du har god tilgang på gammelt jordbruksutsyr, fotogene er de også.

Takk for kommentar. Bor man på landet så har man tilgang :) Mye fin gammel rust.

 

Takker alle som har vært innom festen min. Har gjennomført etter målsettingen. Ble kun en dag uten at bilde ble postet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...