Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etterfølgeren til Watch Dogs er bekreftet av Ubisoft og kommer før april 2017:

https://www.ubisoftgroup.com/comsite_common/en-US/images/15ubisoft%20fy16%20q3%20sales%20english%20final_tcm99-238518_tcm99-196733-32.pdf

http://www.pcgamer.com/watch-dogs-2-confirmed-due-out-before-april-2017/

 

Watch Dogs 2 vil sannsynligvis foregå i San Francisco og hovedkarakteren vil ikke være Aiden Pearce, men han kan fortsatt være en del av handlingen.

 

Rykter som ikke er helt pålitelig:

 

 

Here's what I know. The main character is named Marcus and this time you are with a group. Yes it does take place in San Francisco. This time it's going to be the people Vs big corporations. One of your team companions is called the wrench he's the strength of the group. In this new game you can climb buildings destroy company buildings and hack smart watches turning them into little bombs that short circuit and shock the hell out of the owner.
Interesting. Anything about online stuff?
We talked about multiplayer and/or co-op similar to grand theft auto 5 or you could just choose which character you want to play instead mission that you're doing its still in very early production we didn't see gameplay.
Very early production? Did they tell you when did they start developing WD2?
It's in production as we speak but they are doing small survey groups nation wide to help bring the game together more and give the gaming community something worth playing. They said a trailer SHOULD be ready by e3 but it's going to be cinematic because gameplay won't be ready yet. They are shooting for a possible November release.
Wow, this is confusing. If they want it to be finished by November then the game should be already in playable state by E3, or even now. I mean are they making everything in the last 4 months??? Should be doing only bugfixes, balancing, etc. in the last few months I think not the core of the game. Do you know if it will be available on all platforms? (PC, PS, XB)
Sorry I was rushing when I replied. The game is already far into development but they want to know what other things they might be able to put in before the final product is ready. It will be out on PC and current consoles.
Did you see this Marcus character? What does he look like (black/white, tall/short, nerd or wiseguy, etc)?
It was all in black and white but from what I can tell Marcus is about medium build wise guy Ish but he's far from a dumb ass and is white. The other three characters are cool as well. The female has multi colored hair and is a bit on the short side she's also white. The other male is short and does parkour not sure on his race he was covered up. The wrench is tall and kind of skinny but strong. I forgot to mention one last thing t-bone returns and has a part in all this I don't know what but he was all over the concept art and the concept trailer. They all kind of have the same style as the characters of infamous second son.

 

 

 

Spillet vil støtte DX12, være bedre optimalisert for AMD og kommer til PS4/Xbox One/PC, kanskje til høsten.

Jeg tror Ubisoft har lært av sine feil og vil hvert fall unngå en ny downgrade. Det blir uansett spennende å se hva de viser på E3 i år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan bli kjekt. Watch Dogs hadde en del ting jeg ikke likte, som gørrkjedelig historie, gørrkjedelig hovedperson og alt for simpel hacking. Men det var også mye der jeg likte veldig godt. Gikk aldri lei av å hacke og aktivere håndgranatene til fiendene. Spesielt morsomt var det jo når fienden fikk panikk og kastet granaten bort til vennene. :p Skytingen var morsom nok, og bilkjøringen helt grei. Er faktisk ikke så mye som skal til før Watch Dogs 2 kan bli svært bra. Men er nok litt i tidligste laget for meg å spekulere. Gir blaffen i hvordan grafikken er, og driter i hvordan det flyter på PC (hint: erfaring sier sannsynligvis dårlig). Er heller ikke interessert i flere sider klaging over UPlay. Jeg er en av de få som faktisk liker UPlay - selv på konsoll. :)

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

 

Noen som spiller det på PC? Hvilke innstillinger fungerer i så fall best for mest mulig stabil 60 FPS?

 

Spiller det på pc og det flyter veldig bra. Har ikke rørt noe settings, så bare alt stod på ultra. Kan sjekke fps og innstillinger ikveld.

 

får ikke tatt bilde og kopiert inn til imgur men. har alt på ultra. ingen estra detaljer. HBOA er på men ingen AA. hender jeg dypper nedi 55 men er nok min CPU som er årsaken der tror jeg.

 

i5 6600K. 32 gb ddr4 1080 GTX 8gbddxr5

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...