Gå til innhold

Hva syns dere om NFSU?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM
' date='22/11/2003 : 23:56'] Jeg skal løpe og kjøpe spillet til uka! *grin* :D

 

 

ThomasM: Grunnen til at du blir "parkert" av en golf uansett vanskelighetgrad er fordi motstanderne dine har omtrentlig like gode biler som din. Oppgaderer du, oppgraderer de. Det må de jo, ellers blir det jo ingen motstand i dem! Sikkert bare du som enten kjører dårlig :p: , eller har uflaks.

Skjønner godt at du ønsker å trekke dette spillet ned i gjørma hvis du ikke er god i det. Jeg gjør det med spill jeg ikke er god i.

 

 

Når det gjelder klaging angående oppgradering og tuning osv...Jeg er jo litt enig. Kunne vært mer å "gjøre" for spilleren...men tenk dere om...hvor mange spillere vet nok om biler til å ha det så mye mer avansert enn det er? EA må jo få solgt spillet til flere enn street-racing entusiaster.

 

 

Jeg syns det er viktig at Arcade-racing spiller morsomme å spille, tenker ikke på om det er fryktelig urealistisk, selv om jeg er enig i at det catch-up greiene kunne ha vært valgfritt. Syns det er mye realistisk der jeg, med tanke på hvordan bilen beveger seg osv. Skal du ha det knall-realistisk, kjøp et simulator-spill.

Jeg er enig i at Fast and the furious heller ikke har fantastisk realistisk kjøring. Hadde filmene hatt det, hadde de vært kjedelige!

 

 

MistaPi: Er du sikker på at motion blur og trail lights må være av? Virka for meg som om bilen hadde mye jevnere kanter med AA+motion blur+trail lights :shrug: Mener du at AA "slås av" når bilen er i fart da eller..? :roll:

 

EDIT: sexy bil as}{antii :p:

hvordan i all verden presterer du å trekke inn konklusjonen at jeg ikke er god i det ? faktum er at det er veldig varierende, noen ganger blir du tatt igjen men ikke forbikjørt, andre ganger kan du bli totalt parkert.

det er forskjell på omtrent gode biler og den beste bilen.

når jeg har skyline, max oppgraderinger pluss de smågavene du får, og jeg på en rett strekning med full pinne fortsatt blir frakjørt så finner jeg det småkomisk og ødeleggende for spillopplevelsen.

personlig ser jeg på spill jeg ikke er god i som en utfordring.

la oss sammenligne div rundetider med bilder, så ser vi hvem som er best da :nice: - jeg trekker aldri spill ned i "gjørma" fordi jeg er "dårlig" i det.

 

hvor mange her hadde problemer med å tune bilen i street legal - redline ?

kom igjen, rekk opp hånda!!

*speider*

sannsynligvis ingen, tror ikke det hadde vært spes verre i nfsu.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har bare prøvd demoen... MORO MORO :)

Brukte SW FF2 joystick, som funka utmerket (Har ratt også), skrudde ned lyset, satte sub- woofern på max og klinte inn gassen... Og det her er det morsomste jeg har hatt med et spill på en stund :)

 

Grafikk = 9

Lyd= 8

Realisme = 4

Kul- faktor = 9,5

Fartsfølelse = 10

Moro = 9,5

 

Online- delen hadde en tendens til å lagge i omtrent alle race jeg prøvde (Har Nextgentel Charlie 1350/512), men ellers er dette et sikkert kjøp i min bok :)

Lenke til kommentar

hvordan i all verden presterer du å trekke inn konklusjonen at jeg ikke er god i det ? faktum er at det er veldig varierende, noen ganger blir du tatt igjen men ikke forbikjørt, andre ganger kan du bli totalt parkert.

det er forskjell på omtrent gode biler og den beste bilen.

når jeg har skyline, max oppgraderinger pluss de smågavene du får, og jeg på en rett strekning med full pinne fortsatt blir frakjørt så finner jeg det småkomisk og ødeleggende for spillopplevelsen.

personlig ser jeg på spill jeg ikke er god i som en utfordring.

la oss sammenligne div rundetider med bilder, så ser vi hvem som er best da  :nice:  - jeg trekker aldri spill ned i "gjørma" fordi jeg er "dårlig" i det.

 

hvor mange her hadde problemer med å tune bilen i street legal - redline ?

kom igjen, rekk opp hånda!!

*speider*

sannsynligvis ingen, tror ikke det hadde vært spes verre i nfsu.

Hehe - sa det for å "provosere" fram et svar ;)

Er vel meningen at det skal bli vanskeligere etterhvert uansett, spesielt når bilene oppgraderes. Har slitt en del sammen med en kamerat som har det på ps2 nå i helga :p:

Rundetider? Vel...jeg har ikke tidene på "runder"...men jeg husker selvsagt persen min på drag: Samme bane som i demoen kjørte jeg på 22.97 i går *grin* *Småstolt*

Det var med Skyline ja.

 

 

MistaPi: skal når jeg gidder hehe

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

har 22.21 på demobanen med skyline, fortsatt rom for forbedring :woot:

 

spillet er enkelt på alle nivåer utenom de banene hvor du skal kjøre 6-7 løp, der kan du bli sittende en good stund, småkjedelig å komme til runde 6 så treffer du en annen bil og må starte helt på nytt.

Lenke til kommentar
har 22.21 på demobanen med skyline, fortsatt rom for forbedring :woot:

 

spillet er enkelt på alle nivåer utenom de banene hvor du skal kjøre 6-7 løp, der kan du bli sittende en good stund, småkjedelig å komme til runde 6 så treffer du en annen bil og må starte helt på nytt.

Tja... hvis du har en runde igjen greier du _alltid_ å ta igjen computeren hvis ikke du gjør en del nye feil... Det er da sånn catchup systemet funker

Lenke til kommentar
Tja... hvis du har en runde igjen greier du _alltid_ å ta igjen computeren hvis ikke du gjør en del nye feil... Det er da sånn catchup systemet funker

Mm. Litt irriterende, men det betyr bla. at du kan gi deng i alle de første 5 rundene av banen, krasje så mye du vil og alt vil gå bra. Så lenge du greier siste bane perfekt. Derfor bør en også alltid spare NOS helt til slutten på siste lap og så kan en heldigvis banen litt bedre den 6. gangen enn de forrige 5.

 

Men, jeg tror faktisk at jeg liker det normale racing-systemet uten catch-up bedre. De kunne iallefall gjort det slik at på easy så kunne du "catche up" motstanderene mens de ikke kune utnytte det på deg :/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
har 22.21 på demobanen med skyline, fortsatt rom for forbedring  :woot:

 

spillet er enkelt på alle nivåer utenom de banene hvor du skal kjøre 6-7 løp, der kan du bli sittende en good stund,  småkjedelig å komme til runde 6 så treffer du en annen bil og må starte helt på nytt.

Tja... hvis du har en runde igjen greier du _alltid_ å ta igjen computeren hvis ikke du gjør en del nye feil... Det er da sånn catchup systemet funker

jeg har alltid hatt problemer med å komme meg forbi, selv på en lang rett strekning med full pinne, selv om det er siste runde.

har dog opplevd at jeg har blitt forbikjørt i f.eks 1-2 runde etter jeg har kjørt i noe og like etterpå så bremser AI med en gang.

Lenke til kommentar
...

2. Ingen skademodell på bilene, som det var på NFS:HS. Mens NFS:U fremdeles var i utvikling, hadde jeg sett for meg at f.eks for nye nitro kunne skade karosseri og motor. Dette merker man bare til en viss grad i Drag Race.

...

Veldig enig med allt det du sier, men var noe som ikke stemmte helt. Det er en skademodell tilstede i spillet, dog ikke så veldig omfattenede... Frontruta(ja, hvor ofte er det man ser den da :lol: ) blir skadet når man kolliderer kraftig nok.

Lenke til kommentar

Har nå spilt meg gjennom samtlige 112 brett på hard! Dette spillet var i grunn for lett! Somregel klarte jeg alt på første forsøk! Kun de brettene hvor man skal kjøre 7 runder som kunne bli litt vriene!

 

Når motstanderen kan kjøre inn 15 sekunder på en feilfri runde med full guffe rundt hver sving er noe HEEEEEElt galt! Catchup i et spill som dette er ****** meg ikke for annet en pingler! Jeg ble regelrett pissed! Det er ****** meg for dårlig!

 

Vel nå har jeg rundet og klart alt! Spillet er da ferdig! Ikke noe mer NFSU med det første!

 

Allround karakter moro, men for gjentagende! Manglet det helt store!

Lenke til kommentar

jeg har ikke spilt så mye. spilte demoen, syns den var kul men så unlocka jeg supra med koder og den var ikke spesielt overlegen, hadde ikke grom lyd eller noe, så det virker litt kjedelig. Og så er grafikken på banene den samme. Er heller ikke detaljer nok til at du gidder å kjøre seint bare for å se.

Lenke til kommentar
Har nå spilt meg gjennom samtlige 112 brett på hard! Dette spillet var i grunn for lett! Somregel klarte jeg alt på første forsøk! Kun de brettene hvor man skal kjøre 7 runder som kunne bli litt vriene!

 

Når motstanderen kan kjøre inn 15 sekunder på en feilfri runde med full guffe rundt hver sving er noe HEEEEEElt galt! Catchup i et spill som dette er ****** meg ikke for annet en pingler! Jeg ble regelrett pissed! Det er ****** meg for dårlig!

 

Vel nå har jeg rundet og klart alt! Spillet er da ferdig! Ikke noe mer NFSU med det første!

 

Allround karakter moro, men for gjentagende! Manglet det helt store!

Ikke si at du klarte de fleste drag-racene på første forsøk fordi da lyver du!!!! :p

Ekstremt irritabelt når man først ligger foran alle de andre men så plutselig kommer det en "scripta" bil feiende inn fra høyre og moser deg. Synes street-racinga var noe av det letteste (selv på hard), dog catch-up systemet gjør det vanskeligere men det burde fasen meg bli fjernet.

Lenke til kommentar

Hvis du ser litt nærmere så kommer bilene på de samme stedene hver gang! Iallefall min konklusjon! Dermed holdt jeg samme mønsteret når jeg kjørte!

 

Mente ikke bokstavlig at alt gikk på første forsøk, men når det ikke er noe stress i det hele tatt er det litt kjedelig! Klarte 1 posisjon på drag banen selv med bare 1 perfekt shift! Da blir det litt dårlig! Bare å bruke nos'en riktig, og titte etter biler så gikk det alltid greit!

Lenke til kommentar

Tragisk Tragisk Tragisk. Det var bedre tuning av bilene i NFS5 Porche og det sier litt ettersom det skulle være et spill som bare skulle være basert på Kronologien av Porsche, Vel Det er kanskje ikke så lett å konkurer mot NFS5 ettersom det i min mening er det beste NFS spillet noengang lansert.. Dette Spillet lyste dårlig av det meste, Bilene ser ut som firkantete Fyrstikkesker. Singleplayer delen er altfor enkel.. å tune motor'n var liksom bare å tune motor'n uten på noen måte vite hva i motor'n som skulle blitt tune't (var det stemplett, borret de kamerett, satt de inn en bensin innsprøyting eller hva??) hadde ikke noen valg.. Nei dette spillet var bare tøys. Det var ikke engang mulighet for å senke bilen (så hvis dette skulle være et råne spill. Er det noen som burde holdt seg langt vekk fra den kreative siden.)

Lenke til kommentar

Tok meg 12 timer å klare det, så jeg mener det burde vert mye lengre! Men likte alt det andre (Spesielt drag-racinga;) så jeg syntes det er det beste bilspillet til pc nå for tiden. :)

Å må bare få legge til at "catch-up" systeme er no dritt!!!

Endret av Snotty
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...