Gå til innhold

Billigste butikk å kjøpe Koss PortaPro?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var nok SportaPro det der... Men, databutikken har dem for 512,-  :woot:

 

Noen som selger billigere?  :nice:

+ porto og da er det kjapt 600, har sett disse til den prisen på free record shop, kjøpte mine sportapro for under 500 i samme butikken

Ok, så det billigste jeg kan regne med å finne er litt over 500 + frakt, eller omtrent 600 i vanlige musikk butikker? :shrug:

Lenke til kommentar

Jeg har brukt Sportapro en del, og kan bare si at lyden er veldig bra når du er på farten, god bassgjengivelse og de sitter bortimot perfekt på hodet, de sitter så bra at jeg ikke engang merker at de er der. Det kan jeg overhodet ikke si om alle hodetelefoner av det slaget. For bærbart ville jeg ikke nølt med å kjøpe Sportapro, uansett.

Lenke til kommentar
Jeg har brukt Sportapro en del, og kan bare si at lyden er veldig bra når du er på farten, god bassgjengivelse og de sitter bortimot perfekt på hodet, de sitter så bra at jeg ikke engang merker at de er der. Det kan jeg overhodet ikke si om alle hodetelefoner av det slaget. For bærbart ville jeg ikke nølt med å kjøpe Sportapro, uansett.

Så SportaPro er bedre enn PortaPro? :wow::shrug:

Lenke til kommentar

Hei!

 

Etter min erfaring så er PortaPro de beste..

Dette fordi de gjenskaper dypere bass bedre, som ikke SportaPro fikser helt.

Jeg har ikke noe problemer med at PortaPro "faller av", men SportaPro sitter jo rimelig mye bedre på hodet..

 

Det faktum at PortaPro designet er 20 år gammelt og ennå ikke endret sier vel sitt..

Eneste betenkelighet jeg har ovenfor PortaPro er at "klokkene" (hvis jeg kan kalle de det :)) sitter festet på en

slik måte at leddene lett kan skades, og headsettet blir invalidisert.. :( (heldigvis så finnes det noe som kales

lifetime warranty :F)

 

btw.. Free Record Shop solgte dem for 500 elns.. i sommer..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Så vidt jeg vet er det samme elementene som sitter i begge, bare designet som er annerledes. Men jeg kan ta feil....

Ikke samme elementer....

Jeg har sammenlignet begge i flere tester og jeg er også i tvil om det er akkurat samme elementer. Lyden er veldig lik i hvertfall.

 

Eneste som tilsvarer at det er forskjellige elementer er forskjellen i pris men det kan være av andre grunner. Forkjellen er ikke veldig stor i norge men på Koss sin hjemmeside så er prisforskjellen veldig stor.

 

Har spurt Koss om dette i email men de svarer selvfølgelig ikke. Det er jo ikke bra å innrømme at de selger ett like bra produkt som Porta Pro til en rimeligere penge.

 

Noen som vet 100% sikkert om de bruker samme elementer eller ikke???

Lenke til kommentar
hvis man ser på de tekniske dataene så er Porta Proens følsomhet litt anderledes enn SportPro (litt mer tungdrevet). Forskjellen er veldig liten, men den er der. Det indikerer at det er forskjellige elementer i de to. Dersom dere har lyst på mer info kan kanskje den norske importøren hjelpe. De heter [url="http://www.afu.no"]AFU[/url]

:yes:
Lenke til kommentar
hvis man ser på de tekniske dataene så er Porta Proens følsomhet litt anderledes enn SportPro (litt mer tungdrevet). Forskjellen er veldig liten, men den er der. Det indikerer at det er forskjellige elementer i de to. Dersom dere har lyst på mer info kan kanskje den norske importøren hjelpe. De heter AFU

 

:yes:

Jeg er klar over at dataene er litt forskjellig på følsomheten! Men dette kan være små avik i forskjellige tester. Mye tyder på at det er samme elementer. De ser helt like ut. Umulig å høre forskjell osv.

 

Noen som har noe mer peil på dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...