Gå til innhold

Ngage spill på 6600


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Hei.

Har mange ngage spill nå på pcen og har etter flere timer nå klart å få til pcsuite med min n6600. Ser at alle snakker om å legge filene over som meldinger. Hvordan? Hva er fexplorer? Skal de overføres i zippet utgave?

Noen av spillene har en .blz-fil mens noen har en mappe "system" som har masse mapper under seg igjen. Har forresten installert blizzard saken, men er ikke sikker på om det var i telefon eller mmc-minne. Trenger hjelp!

 

Fandt ut det med å få dem over som meldinger til mmc kort nå, men lurer fortsatt på resten...

Endret av CowboyBebop
Lenke til kommentar
Hei.

Har mange ngage spill nå på pcen og har etter flere timer nå klart å få til pcsuite med min n6600. Ser at alle snakker om å legge filene over som meldinger. Hvordan? Hva er fexplorer? Skal de overføres i zippet utgave?

Noen av spillene har en .blz-fil mens noen har en mappe "system" som har masse mapper under seg igjen. Har forresten installert blizzard saken, men er ikke sikker på om det var i telefon eller mmc-minne. Trenger hjelp!

 

egentlig trenger du ikke i grunn pc'suite for å åverføre hvis det er snakk om .sis filer og du har blåtann. Bare høyre trykk på filen og ta send til-->bluetooth devices (kan hete noe annet)--->CowboyBepop's 6600 eller hva mobilen heter ;)

Bls.instapp kan du bare instalere på nytt iverste fall. No problem

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Nesten Remerser, bare CowboyBebop ;)

 

Fått det over på måten du forklarte, har også installert blz. om igjen og er sikker på at den ble installert på mmc. Tidligere i tråden ble det nevnt at filene måtte flyttes fra innboks til mmc rot. Hvordan???

Tror det er alt som gjenstår før det funker nå og da blir jeg :D

Fifa 2004 på mobil er drømmen for meg!

Lenke til kommentar

Yes fått til fexplorer nå, men vet ikke hva jeg skal flytte på fifa 2004. Er først en mappe "system" som er delt opp i to mapper "apps" og "Libs". "apps" har en mappe kalt "6RAV" som har masse mapper under seg. "Libs" har to filer i seg:

Gamecomms.dll og gameutils.dll.

Noen som har noe peiling på hva jeg skal gjøre. Vet at flere av de andre spillene jeg har lastet ned er inndelt på samme måte.

Lenke til kommentar

Har faatt tak i en ferdic cracket versj. av fifa. Haaper den funker da, men den er som nesten alle andre spill jeg har lastet ned delt opp i system mappe osv... De spillene jeg har faatt til har vert en stor blz.fil som jeg har zippet ut og sendt over. Kan noen forklare meg hvordan jeg installerer de spillene som er delt inn i mapper???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...