Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Feiler det meg noe?:(


Anbefalte innlegg

Hei. Vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Skal prøve gjøre lang historie så kort som mulig. Jeg er en jente på 25 år, har aldri vært spesielt sjalu av meg og min samboer får gjøre som han selv vil. Han er ute å drikker, fester med venner og lever livet. Jeg derimot må holde meg hjemme med vår felles sønn, og for meg er det helt greit. Problemet mitt er at etter samboer og jeg hadde "pause" hadde han en flørt med vår nabo, mange sier de hadde seg men han nekter.. nå har jeg ett stort problem med at med en gang han drar hjemmefra går jeg til vinduet for å se at hun ikke følger etter. er livredd for at de to skal gå bak ryggen min enda en gang. Igår gikk de samtidig og kom hjem samtidig. Det er også veldig lytt her så hører alle som prater utenfor og når dørene går opp og igjen. Både han og hun er istand til det.. Jeg føler meg hvertfall helt syk hver gang jeg gjør det ? jeg gleder meg sånn til vi skal flytte herfra når jeg er ferdig med utdanningen! Takler ikke bo i samme rekkehus som henne! Tror dere det feiler meg noe?? Eller er dette noe som kan "skje" alle om samboer går bak ryggen på en?? Den pausen vi hadde var for å komme oss litt vekk, og for å savne hverandre. Ikke for å være utro :(

 

Anonymous poster hash: 69ad4...902

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er helt normal, hvis en slik hendelse ikke hadde trigget slike følelser hos deg så hadde du vært unormal.

 

Hvor lang var pausen og hvilke rammer var satt? Hvis det var en "åpen pause" så var han jo ikke utro. Uansett så er han en dritt fordi hvis han var interreset i forholdet deres så hadde han ikke surra med naboen.

 

Menn er kåte, jeg hadde heller trodd på de som sa at han feiet over henne istedenfor på ham. Han har alt å tape og ingenting å vinne på å fortelle sannheten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det å reise bort en helg ville ikke jeg i utgangspunktet kalle en pause i forholdet, men ut i fra det du skriver ser jeg at du kan være en slitsom person å være sammen med så det var kanskje en pause fra deg han tenkte på.

 

Hvis det er pause i forholdet er det normalt at man har noen annet man vil prøve ut, for eksempel en annen dame, men hvis det er pause fra en person er jo det siste man vil gjøre å risikere at ting blir verre når man kommer sammen igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette gjorde meg fryktelig vondt å lese da jeg har opplevd å bli bedratt jeg også!
Du feiler overhodet ingenting..vær du trygg! Han derimot..feiler en stor dose dritt!

Håper alt ordner seg, du fortjener bedre enn det avskyelige mennesket der <3

Lenke til kommentar

Bedratt, pause, samme hva DU vil kalle det..Uansett usaklig kommentar når trådstarter klart ber om råd/hjelp fordi hun har det vondt!

Jeg vil kalle det å bli bedratt, når partner iallefall ikke har nok respekt til å la naboen være samme om det var pause eller ei. Ikke greit!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...