Gå til innhold

8K-drømmen rykker nærmere med denne nyheten


Anbefalte innlegg

 

 

 

Dette blir ikke noe mer enn "he said, she said" AtW

 

Greit, min påstand er underbygd av solid forskning, som tilsier at vi ser ned til minst 0,1 bueminutt, antakelig mindre. Mener du det er feil?

 

AtW

 

Jeg ser bare en fyr som heter AtW mene noe på nettet. Og nei, jeg mener ikke det er feil, jeg mener den teoretiske grensen ikke representerer virkeligheten og i hvert fall ikke i forhold til det du må betale for det og hva du faktisk får ut av det.

 

 

Altså du vet ikkje... Hva du mener er jo uvesentlig, når det er feil. Du kan jo mene hva du vil, men det er ikkje poenget her :p

 

Helt riktig, jeg vet ikke, men diskusjoner hadde vært utrolig kjedelige om man måtte absolutt vite alt man sier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde satt pris på en kildehenvisning. Du svarte jo bare med et blankt "nei" i to innlegg, så hvordan kan jeg forvente noe mer enn en enslig mening? Men takk for endelig kilde

 

Når folk kommer med bastante påstander om et tema, så forventer jeg at de kan noe om det på forhånd. Jeg ba deg spesifisere om du var uenig i påstand om 0,1 bueminutt eller ikke. Om du ikke kan noe særlig om et tema, så er det bare å spørre, så kan jeg vise til relevante kilder. Men når folk framstiller det som de har god peiling på ting, så er det ikke naturlig å lenke til elementære ting om temaet.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Jeg hadde satt pris på en kildehenvisning. Du svarte jo bare med et blankt "nei" i to innlegg, så hvordan kan jeg forvente noe mer enn en enslig mening? Men takk for endelig kilde

Men du slipper å komme med kilde :p

 

Jeg kom aldri med kilde fordi det ikke var noen kilde. AtW krevde han hadde rett pga forskning også kom han ikke med kilde, mens jeg bare sa det jeg mente og ga en begrunnelse hvorfor. Så jeg var i verste fall uerfaren, men han var i verste fall en løgner.

Lenke til kommentar

 

Jeg hadde satt pris på en kildehenvisning. Du svarte jo bare med et blankt "nei" i to innlegg, så hvordan kan jeg forvente noe mer enn en enslig mening? Men takk for endelig kilde

 

Når folk kommer med bastante påstander om et tema, så forventer jeg at de kan noe om det på forhånd. Jeg ba deg spesifisere om du var uenig i påstand om 0,1 bueminutt eller ikke. Om du ikke kan noe særlig om et tema, så er det bare å spørre, så kan jeg vise til relevante kilder. Men når folk framstiller det som de har god peiling på ting, så er det ikke naturlig å lenke til elementære ting om temaet.

 

AtW

 

Jeg hadde vært enig om du hadde hatt et badge med "oppløsningsekspert" på profilen din, men du har jo ingenting som sier at du er ekspert på noe som helst :p

Lenke til kommentar

 

 

Jeg hadde satt pris på en kildehenvisning. Du svarte jo bare med et blankt "nei" i to innlegg, så hvordan kan jeg forvente noe mer enn en enslig mening? Men takk for endelig kilde

 

Når folk kommer med bastante påstander om et tema, så forventer jeg at de kan noe om det på forhånd. Jeg ba deg spesifisere om du var uenig i påstand om 0,1 bueminutt eller ikke. Om du ikke kan noe særlig om et tema, så er det bare å spørre, så kan jeg vise til relevante kilder. Men når folk framstiller det som de har god peiling på ting, så er det ikke naturlig å lenke til elementære ting om temaet.

 

AtW

 

Jeg hadde vært enig om du hadde hatt et badge med "oppløsningsekspert" på profilen din, men du har jo ingenting som sier at du er ekspert på noe som helst :p

 

 

AtW er jo ganske ekspert. I alt.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

Jeg hadde satt pris på en kildehenvisning. Du svarte jo bare med et blankt "nei" i to innlegg, så hvordan kan jeg forvente noe mer enn en enslig mening? Men takk for endelig kilde

 

Når folk kommer med bastante påstander om et tema, så forventer jeg at de kan noe om det på forhånd. Jeg ba deg spesifisere om du var uenig i påstand om 0,1 bueminutt eller ikke. Om du ikke kan noe særlig om et tema, så er det bare å spørre, så kan jeg vise til relevante kilder. Men når folk framstiller det som de har god peiling på ting, så er det ikke naturlig å lenke til elementære ting om temaet.

 

AtW

 

Jeg hadde vært enig om du hadde hatt et badge med "oppløsningsekspert" på profilen din, men du har jo ingenting som sier at du er ekspert på noe som helst :p

 

 

Jeg foreslår at du ikke kommer med bastante påstander om ting du ikke vet så mye om, uansett hva slags badge du ser på folks profil.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...