Gå til innhold

Over 15 000 HTC Vive-briller ble forhåndssolgt på 10 minutter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde også lyst til å bestille, så eg gjorde det :) Ingenting spontant ved eitt produkt eg har sett fram til i 2-3 år.

2-3 år, hva med 15-20 år? I begynnelsen av 90-tallet og ut mot midten, var det mange forsøk på VR, men teknologien var ikke moden nok. Nå tror jeg det er mange 90-tallets gutter/jenter som gleder seg til å endelig kunne oppleve VR slik de håpet det skulle være da de var unge, men som dessverre var en stor skuffelse.

Endret av Stoltenberg
Lenke til kommentar

selv en sliten commodore 64 fra 80 tallet, hadde bedre grafikk å skilte med enn de 90 talls VR greiene. Men man så jo reklame for VR hist og pist og drømte om hvor fantastisk opplevelse det kunne være.... spole frem litt i tid..... Å Fy F! så kult det var å endelig oppleve VR da DK1 ukket opp. Det var virkelig verdt ventetida. Stor sorg ..sukk..da DK2 en gikk adundas for noen uker siden men nå er det ikke lenge før en kan grisle på med CV1.. :) skal bli så gøy atte...

Lenke til kommentar

Pris inkl. frakt ble vel ca. 9200kr til Norge. Om du må betale moms i tillegg så blir det totalt ca. 11500.  I tillegg kommer det vel noen hundrelapper i fortollingsgebyr. Jeg tror dessverre at norsk moms ikke er inkludert selv om det står "tax included", så i verste fall tipper det over 12000kr.

 

Prisen er ca. 9200,- totalt, med frakt. http://www.pressfire.no/nyheter/PC/10439/Her-er-prisen-p-HTC-Vive
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...