Gå til innhold

Har DU bestilt HTC Vive?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haster ikke for meg, blir uten Vive i en måneds tid nå. 

Mer eller mindre samme her da jeg måtte sende min inn pga base stasjonene 90% av tia ikke ville kommunisere med maska ved å ikke skru seg på når vive starta, eller å skru seg av når jeg avslutter steamVR. Så måtte dra ut strømen på de hver gang. Plus den ene kontrolleren knirka i triggeren.

Lenke til kommentar

hmm.. litt dumt dette. Greit for meg siden jeg ikke har planer om å bestille før om en måneds tid uansett, forhåpentligvis får jeg en oppdatert versjon. HTC virker å kontinuerlig utbedre utstyret sitt med tiden. Tenker da på at nye Vive sett er lettere enn de tidligere og den nye 3 i en kabelen. Hvis nok folk klager på dette så legger det også press på HTC slik at de blir nødt til å gjøre noe.

 

Kom gjerne med en liten omtale etter bruk dere som har bestilt :)

 

 

Edit:

https://www.reddit.com/r/Vive/comments/6fsx0j/poll_deluxe_audio_strap_owners_are_you/?utm_content=comments&utm_medium=hot&utm_source=reddit&utm_name=Vive

 

Virker som det varierer litt her. Flere som rapporterer om at det ikke har vært et problem selv etter mye bruk. Men det er nok litt tidelig å si enda.

Endret av Enceladus
Lenke til kommentar

Ser ut til at man kan vaske av griseriet som flasser på den nye hodestroppen og bruke den som normalt etterpå. Minuset er vist at det ikke føles like bra som med dette materialet på. 

 

 

Postet også om spillet Dead Effect 2 VR i VR tråden i går. Høres ganske bra ut! Hadde jeg hatt en Vive her nå så ville jeg spilt det så fort som mulig. http://store.steampowered.com/app/646200/Dead_Effect_2_VR/

Lenke til kommentar

Just a little update, I'm sure most of you guys already saw but HTC are investigating the issue with the new Deluxe Audio Strap. Apologies for any inconvenience and I will come back with any more official info I can get on this problem as soon as I know. From our Twitter: 

Endret av HTC_Superkoz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Just a little update, I'm sure most of you guys already saw but HTC are investigating the issue with the new Deluxe Audio Strap. Apologies for any inconvenience and I will come back with any more official info I can get on this problem as soon as I know. From our Twitter: 

Yeah, cause i'm planning to buy the strap this fall when my tax return comes in as i don't have the moeny for it now, plus it's already sold out.

 

But since you're a representative from htc, i have one question:

 

So a few days after i got my vive, i was unfortunate enough to smack one of the controllers onto a hard surface so that the top cover of the sensors on the controller were knocked off the placement so it stood out, and wasn't able to pop it back in, so i unscrewd it underneath, removed the lid carefully and no damage were done to the sensitive hardware, but managed to place it back on as it should be, and worked perfectly after the little operation. So my question is, does this mean the wartanty for the controller now is gone for that controller? Since i had to break that seal underneath on one of the screws to fix the cover popup. Cause i had to send it in due to squeaky triggers, and the bases/vive in for bad BT communication between the bases and the vive.

Endret av Gintoki
Lenke til kommentar

Just a little update, I'm sure most of you guys already saw but HTC are investigating the issue with the new Deluxe Audio Strap. Apologies for any inconvenience and I will come back with any more official info I can get on this problem as soon as I know. From our Twitter: https://twitter.com/htcvive/status/872520759989616640

Just bought it myself.

I hope it will come on Monday. Will it be an program for those who have bought it already and may experience some issues?

Lenke til kommentar

hvilke supersampling mode er must for HTC vive nå? har ikke brukt den på en stund å tatt en re-installasjon av pcen siden siste den ble brukt .. 

Kommer alt helt an på skjermkortet du bruker. Selv ligger jeg rundt på 1.4 til 1.7 med gtx 1080. Kommer også helt an på hvor pikselert spillet orginalt er.

Endret av Gintoki
  • Liker 1
Lenke til kommentar

hvilke supersampling mode er must for HTC vive nå? har ikke brukt den på en stund å tatt en re-installasjon av pcen siden siste den ble brukt ..

Tidligere brukte jeg å sette SS på 1.5 og lot den stort sett stå slik på både 1080 og 1080Ti kortene mine.

 

Men det har skjedd en del forandringer i SteamVR siden jeg begynte å bruke Home pluss at det nylig har kommet flere oppdateringer med forandringer spesifikt på supersampling som jeg enda ikke har testet til Steam VR Home Beta.

 

Blandt annet følgende:

 

Supersampling

  • Changed the supersample slider to no longer require a restart of SteamVR. Some application may require a restart for the new settings to take, but many existing applications respond correctly without restarting
  • Added an option to disable image filtering on supersampled renderings
  • Supersample slider now behaves linearly where 2.0 now means 2.0 times the number of pixels. Previously the slider was applied as a multiplier to width and height, so 2.0 used to mean (2.0 times 2.0 = 4.0) 4.0 the number of pixels. Existing settings will automatically be converted to the new linear scale.

http://steamcommunity.com/games/250820/announcements/detail/1319965970592229323

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...