Gå til innhold

Elektriker nordsjøen rig lønn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bshagen skrev (1 time siden):

Dykkerbåt i Mexico-gulfen? Var det en grei opplevelse? Jobbet endel offshore i utlandet, det er litt ymse med standarden kan man si, kontra hjemme i Nordsjøen :p

Ja det var en fin opplevelse! Vi skiftet IAS system på båten, så litt installasjon og kjøre det i drift samt sjø prøver osv. Var litt potet på den tiden så vi var to som tok hele jobben. På den tiden trente jeg mye, så dagene gikk stort sett i jobb på båten(8-12 timer ish) og crossfit på kvelden.

Lenke til kommentar
Salvesen. skrev (På 20.9.2022 den 18.22):

Om du vill ut på sjøen er det bare til å ta word fatt og skrive søknader. Prøv deg på service bedrifter, der er det lettere å få innpass. Bygg opp kompetanse og søk deg så inn på faste rigger hos rig selskapene. Om du vill ha fortgang kan du jo legge ut for sikkerhetskurs selv.

Jeg har jobbet mye på båt, går en lengre turer kan en tjene mye penger. Det meste jeg har hatt var vell 200k+ for en jobb i mexico på en dykkerbåt. 

på en annen bruker men får sponset sikkerhetskurs av farsjan om jeg får gode nokk karakterer til å komme in på lærlingsplass. avdelingseldern min på skolen har jobba på plattform så har tenkt å snakke med han får å få et bedre nettverk så tidlig som mulig. men vet du litt hvordan det er å få jobb no på plattform?

og ca lønna i år?

Lenke til kommentar
Martin Grindberg skrev (På 28.9.2022 den 13.04):

på en annen bruker men får sponset sikkerhetskurs av farsjan om jeg får gode nokk karakterer til å komme in på lærlingsplass. avdelingseldern min på skolen har jobba på plattform så har tenkt å snakke med han får å få et bedre nettverk så tidlig som mulig. men vet du litt hvordan det er å få jobb no på plattform?

og ca lønna i år?

Jeg jobber ikke på platform. Men årslønn uten tillegg et vell rundt 600 000.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...