Gå til innhold

Farlig sikkerhetshull gir hackere tilgang til PC-en via trådløse mus og tastaturer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Jeg spiller med trådløs mus. Men det er mange av de som spiller FPS-spill som er veldig opptatt av delay, noe som kan være litt dårligere på trådløse løsninger. Det er heller ikke noe moro når batteriet går tomt midt under matchen.

 

For min del er det bare tull at man ikke kan spille med trådløs mus. Men nå spiller ikke jeg noen spill seriøst.

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg spiller med trådløs mus. Men det er mange av de som spiller FPS-spill som er veldig opptatt av delay, noe som kan være litt dårligere på trådløse løsninger. Det er heller ikke noe moro når batteriet går tomt midt under matchen.

Batteri på PC mus varer gjerne 1-2 uker. kan jo lett følge med på batterinivået. ordentlige trådløse muser er vel så gode som mus med ledning når det kommer til kablet. neppe merkbart for et menneske. :)

Lenke til kommentar

Det har fortsatt ikke stoppet min mus i å gå spontant tom midt i spill. Jeg spiller ikke noe competitive, så jeg bare finner en micro-USB og lader den opp igjen. Men jeg kan absolutt se på det som et problem for noen som spiller Counter Strike, Dota eller Starcraft veldig seriøst.

 

Hvorvidt man kan merke noen forskjell på trådløs og kablet mus skal ikke jeg kommentere noe på, da jeg ikke bryr meg, eller er plaget av dette. Men jeg er rimelig sikker på at noen her inne er veldig interessert i å ta deg opp på den påstanden. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...