Gunfreak Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Det største problemet med VR er at folk som lager VR spill, er elendige på optimalisering. Fulle VR som ser ut som de er laget på Quake 3 motoren kjører dårlige enn flat to vr spill som Ready or not eller Resident Evil 4 remake. Det er nesten imponerende hvor dårlig noen VR spill kjører. Så har du Alyx. Som fremdeles er en av de peneste spillene noen gang laget. Og gruser AAA flat spill som slippes 5 år etter Alyx. Men Alyx kan kjøre på nesten hva som helst. Har du en PC som oppfyller krav for VR i 2016. Kan du fint kjøre Alyx. Og det vil se drit bra ut. Det er spesielt fly sims som ser ut til å kreve evig med cpu, ram og Vram. 1
BakaBerg Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden ps5 skrev (15 timer siden): Kan bare gjenta at Crystal Light knuser både q3 og psvr2. Den er nok absolutt best med 5090 men jeg tipper du kommer et godt stykke med 4080. Q4 (eller hva den vil hete) vil nok være en naturlig oppgradering når vi kommer så langt, men i hyggelig prisklasse i dag er antagelig Crystal Light det beste man får. Når det gjelder brukervennlighet / økosystem er imidlertid q3 i en klasse for seg og antagelig den beste inngangen til vr. Takk for svar. Jeg endte opp med å få meg pengegave av kona i dag (hu arva 10k euro. Vi har delt økonomi, men hu sa "kjøp det du vil ha, men ikke meta om fu kan unngå det:) og da ble pimax crystal light plutselig en reell contender fra i går til i dag. Evt mer fremtidssikret mtp oppgradert pc i fremtiden? Quest 3 høres jo også veldig bra ut, men må si comfort er viktig for meg da med globular cluster ble psvr2 veldig bra komfort messig. Er det dumt å gå for crystal light når de nye headsetene er så nære? Eller vil q3 evt dominere fortsatt? Jeg hadde nesten bestemt meg for å droppe det hele fordi jeg var så sykt ubesluttsom, inntil dette med pengene kom på plass.
BakaBerg Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Gunfreak skrev (13 timer siden): Det største problemet med VR er at folk som lager VR spill, er elendige på optimalisering. Fulle VR som ser ut som de er laget på Quake 3 motoren kjører dårlige enn flat to vr spill som Ready or not eller Resident Evil 4 remake. Det er nesten imponerende hvor dårlig noen VR spill kjører. Så har du Alyx. Som fremdeles er en av de peneste spillene noen gang laget. Og gruser AAA flat spill som slippes 5 år etter Alyx. Men Alyx kan kjøre på nesten hva som helst. Har du en PC som oppfyller krav for VR i 2016. Kan du fint kjøre Alyx. Og det vil se drit bra ut. Det er spesielt fly sims som ser ut til å kreve evig med cpu, ram og Vram. Er ikke helt på det med sim enda men svært interessert i star citizen. Er crystal light behagelig? Ser rapporter om at folk må betale i pimax play. Syns det er så forvirrende. Er kanskje litt dum her men denne ser ut som det ikke er mer å betale? Alt inkludert?denne Endret 2 timer siden av BakaBerg
Gunfreak Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 50 minutes ago, BakaBerg said: Er ikke helt på det med sim enda men svært interessert i star citizen. Er crystal light behagelig? Ser rapporter om at folk må betale i pimax play. Syns det er så forvirrende. Er kanskje litt dum her men denne ser ut som det ikke er mer å betale? Alt inkludert?denne Du kan kjøpe pimax headset på avbetaling (halve prisen, så nedbetaling for resten. Kjøper man headsetet i full pris (så 11k for light og 20+k for super. Er det ikke noe mer å betale Jeg skal ikke påstå at Crystal light er et super comfortablet headset. Selv om det er bedre enn originale Crystal som hadde prosessor foran og batteri bak. Har ikke prøvd PSVR2. så kan ikke sammenligne der. Men Men jeg brukte HP G2 headset i et par år og det er med god margin det mest behagelige headsetet jeg har prøvd. Det minst behagelige er Quest 2. Det satt dårlig, selv med en egen dyrere elite strap. Det var stort glippe ved nesa uansett hvordan jeg plasserte det. Det klemte på helt feil sted på hodet. Og selve fremdelen med linsene klemte rundt ansiktet, så etter 20 minutter så det ut som man hadde brukt dykkemaske. Crystal light er litt tung og litt stor. Kommer man fra et mindre lettere headset vil man merke forskjellen en stund. Men jeg gikk fra G2 til originale Crystal. Og da snakker vi type 3 ganger mer vekt. Det tok en god stund å venne seg til. Men gjorde det. Crystal light veier vel 60% av originale Crystal
BakaBerg Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Gunfreak skrev (37 minutter siden): Du kan kjøpe pimax headset på avbetaling (halve prisen, så nedbetaling for resten. Kjøper man headsetet i full pris (så 11k for light og 20+k for super. Er det ikke noe mer å betale Jeg skal ikke påstå at Crystal light er et super comfortablet headset. Selv om det er bedre enn originale Crystal som hadde prosessor foran og batteri bak. Har ikke prøvd PSVR2. så kan ikke sammenligne der. Men Men jeg brukte HP G2 headset i et par år og det er med god margin det mest behagelige headsetet jeg har prøvd. Det minst behagelige er Quest 2. Det satt dårlig, selv med en egen dyrere elite strap. Det var stort glippe ved nesa uansett hvordan jeg plasserte det. Det klemte på helt feil sted på hodet. Og selve fremdelen med linsene klemte rundt ansiktet, så etter 20 minutter så det ut som man hadde brukt dykkemaske. Crystal light er litt tung og litt stor. Kommer man fra et mindre lettere headset vil man merke forskjellen en stund. Men jeg gikk fra G2 til originale Crystal. Og da snakker vi type 3 ganger mer vekt. Det tok en god stund å venne seg til. Men gjorde det. Crystal light veier vel 60% av originale Crystal Tusen takk for svar. Psvr2 er super komfortabelt, spesielt med globularcluster,men dårlig res og fresnel gjør at det er merkbar heslig sweet spot. Og da blir det ukomfortabelt. Presser også litt på nese med normal størrelse. Jeg er et hårstrå unna å bestille crystal light. Men det som gir bekymring er proshop sitt elendige rykte rundt kundeservice og postnord. Hater postnord selv, mye dårlig erfaring. Men spørs om dette med proshop er korrekt. Det var en mediesak om trussel av en kunde med anmeldelse. Quest 3 kan jeg stikke å fysisk kjøpe i dag, liksom
Gunfreak Skrevet 40 minutter siden Skrevet 40 minutter siden 30 minutes ago, BakaBerg said: Tusen takk for svar. Psvr2 er super komfortabelt, spesielt med globularcluster,men dårlig res og fresnel gjør at det er merkbar heslig sweet spot. Og da blir det ukomfortabelt. Presser også litt på nese med normal størrelse. Jeg er et hårstrå unna å bestille crystal light. Men det som gir bekymring er proshop sitt elendige rykte rundt kundeservice og postnord. Hater postnord selv, mye dårlig erfaring. Men spørs om dette med proshop er korrekt. Det var en mediesak om trussel av en kunde med anmeldelse. Quest 3 kan jeg stikke å fysisk kjøpe i dag, liksom Q3 er et veldig populært headset. Og har noen kule eksklusives. Men det batteriet kan du finne irriterende. Leste på steam forumet til Zero Caliber 2, at noen klaget på at brettene var så lange at Qusten gikk tom for batteri før han ble ferdig. Du kan forlenge batteri tiden med powerbank osv. Fikk levert tilbake min pimax crystal super helt ok. Tok den på reklamasjon, og det gikk fint med proshop. Er ikke noe fan av post nord selv. Men gikk greit den gang
ps5 Skrevet 1 minutt siden Skrevet 1 minutt siden 34 minutes ago, ExcaliBuR said: @BakaBerghva med Pimax Dream Air? Pimax Air er feiende flott hvis du er villig til å betale over dobbel pris av Crystal Light. (basert på foreløpige reviews).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå