Gå til innhold

Virtual Reality - Diskusjonstråden

Anbefalte innlegg

Skrevet
23 minutes ago, ps5 said:

Anbefaler en litt mer vitenskapelig test med eksempelvis TestHMD ettersom en vilkårlig tittel introduserer litt for mange variable.  https://knob2001.itch.io/testhmd

Evt prøv med noen litt mer etablerte vt titler som eksempelvis Alyx.

Det er ikke spillet, det er headsettet,  det er i alle spill, men det er mest tydelig i visse lys sitavsjoner, jeg får det alle spill, mens i flight sims er det tydeligst. i IL2 er det samme greia, den er der selv når jeg sitter i den virutelle hangaren, men er ekstremt tydelig når man flyr over skyrer der også. 

Det føles ut som det er et lag med noe over linsene, innørka vaselin eller noe, dette må være noe feil prododuskjon, jeg kan ikke tro disse linsene er så mye dårlgere enn jeg hadde i OG crystal

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gunfreak skrev (1 time siden):

Det er ikke spillet, det er headsettet,  det er i alle spill, men det er mest tydelig i visse lys sitavsjoner, jeg får det alle spill, mens i flight sims er det tydeligst. i IL2 er det samme greia, den er der selv når jeg sitter i den virutelle hangaren, men er ekstremt tydelig når man flyr over skyrer der også. 

Det føles ut som det er et lag med noe over linsene, innørka vaselin eller noe, dette må være noe feil prododuskjon, jeg kan ikke tro disse linsene er så mye dårlgere enn jeg hadde i OG crystal

Det var kjedelig. Hos meg var linsene på Light bedre enn på OG Crystal. (Og på Super enda bedre faktisk). 

Tenker du retur? Sånn skal de jo ikke være. 

Lå det ved et kvalitetssjekk skjema øverst da du åpnet esken? Her er mitt (har croppet ut serienr o.l. info)

IMG_3285.thumb.jpeg.1522bb91963142701fc9dab509e9ab80.jpeg

Skrevet

Skal sjekke, men virker som det er mura det er snakk om, aldri tenkt over det, var ikke et problem i G2 jeg kan huske og ikke i OG heller, men syns ikke det passer 100% med mura heller på de eksmplene jeg finnner.

For meg virker det som noen har størket over linsene med et lag utvanna sølevann som nå har tørket og lagt igjen litt tynn søle her og der

Skrevet
Gunfreak skrev (4 minutter siden):

Skal sjekke, men virker som det er mura det er snakk om, aldri tenkt over det, var ikke et problem i G2 jeg kan huske og ikke i OG heller, men syns ikke det passer 100% med mura heller på de eksmplene jeg finnner.

For meg virker det som noen har størket over linsene med et lag utvanna sølevann som nå har tørket og lagt igjen litt tynn søle her og der

Uff. Åkke som - det skjemaet ligger øverst i pakken. Kan ikke unngå ha sett det når du åpnet den. Så da kan du ha fått et gammelt headset før de begynte med de kontrollene utpå sommeren 

Skrevet
32 minutes ago, Dr.Peedee said:

Uff. Åkke som - det skjemaet ligger øverst i pakken. Kan ikke unngå ha sett det når du åpnet den. Så da kan du ha fått et gammelt headset før de begynte med de kontrollene utpå sommeren 

Prøver meg på en reklamasjon, også har jeg bestilt en super 50ppd fra dem i stedet. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...