lglinstad Skrevet 18. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2016 Hvilke smarttelefoner gir best signalstyrke? Sliter med dårlig signal på samsung galaxy S4 (105dbm innedørs - 1/2 streker på signalindikatoren - netcom abb.) Spiller ingen rolle om jeg slår av 4g/datatrafikk. Vurderer å oppgradere til samsung galaxy S6. Vil jeg få bedre signalstyrke med denne telefonen, eller er det andre telefoner jeg burde sjekke ut? Kan evt. prøve ett sim kort fra Telenor for å se om det hjelper... Lenke til kommentar
eriksp92 Skrevet 18. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2016 Galaxy S6 har av egen erfaring dårligere signalstyrke enn noen andre telefoner jeg har hatt siden 2011 (og jeg har hatt mange!). Den aller beste jeg har vært borti i nyere tid er faktisk Honor 7, og det er sammenliknet med S6, LG G4, G3, G Flex 2, Sony Xperia Z3+, og HTC One M8. Lenke til kommentar
lglinstad Skrevet 18. februar 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2016 Galaxy S6 har av egen erfaring dårligere signalstyrke enn noen andre telefoner jeg har hatt siden 2011 (og jeg har hatt mange!). Den aller beste jeg har vært borti i nyere tid er faktisk Honor 7, og det er sammenliknet med S6, LG G4, G3, G Flex 2, Sony Xperia Z3+, og HTC One M8. Jeg har brukt Nokia lumia 930 siden august, og den hadde bedre signalstyrke enn S4'en. Har faktisk vurdert honor 7, så mulig jeg prøver den i stedet for S6. Vil tilbake til android OS, ettersom Nokia lumia 930/microsoft telefonen ikke har nettbank app som fungerer (Nordea). Mange andre apper jeg bruker daglig fungerer også bedre med android. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 18. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2016 (endret) Galaxy S6 har av egen erfaring dårligere signalstyrke enn noen andre telefoner jeg har hatt siden 2011 (og jeg har hatt mange!). Den aller beste jeg har vært borti i nyere tid er faktisk Honor 7, og det er sammenliknet med S6, LG G4, G3, G Flex 2, Sony Xperia Z3+, og HTC One M8. Jeg har brukt Nokia lumia 930 siden august, og den hadde bedre signalstyrke enn S4'en. Har faktisk vurdert honor 7, så mulig jeg prøver den i stedet for S6. Vil tilbake til android OS, ettersom Nokia lumia 930/microsoft telefonen ikke har nettbank app som fungerer (Nordea). Mange andre apper jeg bruker daglig fungerer også bedre med android. www.nordea.no/mobilbank Fungerer 100%, trenger ikke app for alt. Opplever også 930 som en telefon med god signalmottak, så den kan anbefales fra min side iallefall Endret 18. februar 2016 av Stig-Arne Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 19. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2016 Huawei har et dobbelt antennesystem på noen av modellene. Det skiftes mellom antennene for å sikre best mulig mottak. For øvrig er opplysninger om eller erfaringer med antennefølsomhet for telefoni altfor dårlig i mobiltester. Det er jo en viktig egenskap på mobiltelefoner. Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 19. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2016 Lumia 950XL har også dobbel antenne,er meget fornøyd med signal styrke. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2016 samsung s6 har relativt dårlig singalstyrke i forhold til andre mobiler jeg har testet. både lg g4 og spessielt huawei p8 som jeg hadde hadde god styrke. huawei er det beste jeg har hatt på det området Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå