Gå til innhold

Forslag om ørepropper under 500kr


KatrinaS

Anbefalte innlegg

Så jeg skal ha meg noen ørepropper, som ikke er samsung's standardpropper. Prisklasse under 500kr, god lyd, god bass (trøkk). Helst ikke for lekkende. 

 

Hører på rock og metal. For tiden går det bare i Jokke & Valentinerne/tourettes.

 

Helst noe med slik ring. Drittlei av å måtte putte proppene inn i øra hele tida.

Endret av BananLaks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde samme problemstilling, men dog en høyere prisklasse, prøvde A-jays Four, som er oppfølgeren til den du linker til? Men dårligere passform på et headset har jeg faktisk ikke hatt, ledningen er riktignok flokefri, men det hjelper ikke når den veier altfor mye, noe som gjør at øreproppen konstant faller ut av øret om man ikke sitter helt i ro.

 

Endte opp med Bose Soundsport, men den er endel over budsjettgrensen din.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

 

 

Jeg har kjøpt et par av disse Xiaomi øreproppene, og er svært fornøyd med kvalitet i forhold til pris. Bra lyd og bra holdbarhet, god bærekomfort og eliminerer støy fra omgivelsene. Fungerer godt både på bussreiser og på joggeturer. Litt lang leveringstid, så jeg har alt bestilt et ekstra sett så jeg ikke blir uten den dagen de er har er utslitt.

Lenke til kommentar

https://www.netonnet.no/art/lyd-og-bilde/hodetelefoner/orepropper/jays-a-jaysthree/147178.11399/

Desse skal jo gi endel for pengene og ble årets ørepropper 2010/2011

Har disse øreproppene. Synes kabelen er for tung og stiv så den skaper støy ved bevegelse / berøring,  og proppene faller lett ut på grunn av kabelen. Svak bass og for skarp diskant. Ekstremt overdimensjonert emballasje. Tror boksen de er pakket i må være dyrere å produsere enn selve headsettet. Styr unna!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...