Gå til innhold

Hvis det hadde vært valg nå, hva ville du stemt? (privat prosjekt)


Anbefalte innlegg

Jeg har lagd denne tråden som et lite prosjekt. Svar på hvilket parti du hadde stemt på ved stortingsvalg, og hvis du ønsker kan du si hva du ville stemt hvis det var lokalvalg i kommunen og fylket eller i bystyret ditt nå. Du kan gjerne, frivillig, legge til en lokalpolitiker fra hjemplassen du hadde stemt på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har lagd denne tråden som et lite prosjekt. Svar på hvilket parti du hadde stemt på ved stortingsvalg, og hvis du ønsker kan du si hva du ville stemt hvis det var lokalvalg i kommunen og fylket eller i bystyret ditt nå. Du kan gjerne, frivillig, legge til en lokalpolitiker fra hjemplassen du hadde stemt på.

 

Frp, uansett hvilket valg.

Endret av Hekate81
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg har lagd denne tråden som et lite prosjekt. Svar på hvilket parti du hadde stemt på ved stortingsvalg, og hvis du ønsker kan du si hva du ville stemt hvis det var lokalvalg i kommunen og fylket eller i bystyret ditt nå. Du kan gjerne, frivillig, legge til en lokalpolitiker fra hjemplassen du hadde stemt på.

 

Be partiene dra til helvete og tegn 5 fingre (1 som står) på dopapiret de gir deg til "valg", piss på stortingstrappa så ofte du kan til de der inne skjerper seg og handler på vegne av eget folk heller enn USA og global fascisme.

Endret av zeebra
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Blankt - akkurat som det er inne i hodene på politikerne våre.

 

Dog i dagens klima ville jeg kanskje gitt en sympatistemme til noen andre. Eller stemme på et parti med en klar sak som jeg faktisk er enig i.

 

Slik som situasjonen er i dag og slik jeg har forstått dine tanker om flyktningekrisen så bør du ikke la være å stemme. FRP og Demokratene er jo de eneste registrerte partiene foreløpig med restriktiv politikk på det området, men det kan jo være flere innen høsten 2017.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

SP tror jeg, de er imot EØS & EU. Og ønsker å beholde naturresursene våre under norsk flagg.

 

Dette er de 2 sakene jeg mener er viktigst for Norge fremover.

 

Demokratene er i mot EØS og EU. Og ønsker å beholde naturressursene våre under norsk flagg. De ønsker og å begrense masseinnvandringen fra ikke-vestlige land.

 

Dette er 3 av de 4 sakene jeg mener er viktigst for Norge fremover.

 

De er dessverre ikke liberale nok når det kommer til personlig frihet, men det er ikke SP heller.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Blankt - akkurat som det er inne i hodene på politikerne våre.

 

Dog i dagens klima ville jeg kanskje gitt en sympatistemme til noen andre. Eller stemme på et parti med en klar sak som jeg faktisk er enig i.

 

Slik som situasjonen er i dag og slik jeg har forstått dine tanker om flyktningekrisen så bør du ikke la være å stemme. FRP og Demokratene er jo de eneste registrerte partiene foreløpig med restriktiv politikk på det området, men det kan jo være flere innen høsten 2017.

 

 

 

 

Tja, jeg vet ikke. Opplever særlig demokratene som useriøse, og liker ikke FRPs økonomiske politikk. Men det er absolutt en tanke å stemme i protest. Noen ganger må man prioritere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Blankt - akkurat som det er inne i hodene på politikerne våre.

 

Dog i dagens klima ville jeg kanskje gitt en sympatistemme til noen andre. Eller stemme på et parti med en klar sak som jeg faktisk er enig i.

 

Slik som situasjonen er i dag og slik jeg har forstått dine tanker om flyktningekrisen så bør du ikke la være å stemme. FRP og Demokratene er jo de eneste registrerte partiene foreløpig med restriktiv politikk på det området, men det kan jo være flere innen høsten 2017.

 

 

 

 

Tja, jeg vet ikke. Opplever særlig demokratene som useriøse, og liker ikke FRPs økonomiske politikk. Men det er absolutt en tanke å stemme i protest. Noen ganger må man prioritere.

 

 

Spesielt med den situasjonen vi har i dag er det viktig å protestere. Tror det er mange fra "sofapartiet" eller de som stemmer blankt som er misfornøyde med situasjonen i dag, så da blir det viktig at de i stedet for å protestere på den måten velger seg hvilken sak som er viktigst i dag og stemmer deretter. Det vil alltid være mye man er uenig med i partiprogrammer i et parlamentarisk "demokrati".

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er viktig å ikke vise tiltro til et system som ikke fungerer. Ap har vist at de ikke reklamerer ærlig for seg selv. Det samme gjelder Høyre, FrP, KrF og Venstre - ingen av disse klarer å jobbe med sine kjernesaker. Ikke finn en plass-holder for din stemme. Stem blankt istedenfor, vis at det er rom for nytt.

Lenke til kommentar

Det er viktig å ikke vise tiltro til et system som ikke fungerer. Ap har vist at de ikke reklamerer ærlig for seg selv. Det samme gjelder Høyre, FrP, KrF og Venstre - ingen av disse klarer å jobbe med sine kjernesaker. Ikke finn en plass-holder for din stemme. Stem blankt istedenfor, vis at det er rom for nytt.

 

Å stemme på småpartier er en mye bedre måte å vise at det er rom for noe nytt da de kanskje kan få til noe hvis de kommer over sperregrensen. Personlig venter jeg på at et parti som vil forandre systemet om til direkte demokrati skal få registrert seg, inntil det blir det nok Demokratene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...