Gå til innhold

LG G5 får skjerm som alltid står på

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651
Skrevet

Jeg regner med at det går an å slå av denne funksjonen også? For oss som ikke må være oppdatert på alt hele tiden...

Skrevet

Kan legge til at dette er ikke noe som _var_ på Lumia-telefoner. Det er fremdeles funksjonalitet i W10 og det bruker ikke "noe" strøm i løpet av en hel dag. 4-5% batteribruk i løpet av en natts søvn på min 950 XL.

Nå er det vel bare å vente på at LG, Samsung eller Apple innser hvor smart Continuum kan være.

• Liker 1
Skrevet

Jeg regner med at det går an å slå av denne funksjonen også? For oss som ikke må være oppdatert på alt hele tiden...

Må ikke stirre på telefonen selv om displayet viser informasjon :)

• Liker 1
Skrevet

IT-guy: Ja og nei. Det har vært borte på en del Lumia-modeller med LCD-skjermer. Noen av dem har i tillegg ikke hatt minnemodul tilknyttet skjermen, slik at for å være på har skjermen behøvd kontinuerlig oppdatering. Både LCD-teknologien og den konstante oppdateringen ville ført til at disse kunne krevd vesentlig mer strøm. Glance med "always on"-setting har dermed ikke vært tilgjengelig på alle.

I Lumia 950-ene er det Amoled som gjelder, og fullverdig Glance er tilbake :)

gotark: Vel, det er naturlig å tenke seg at det er slik, men det er ikke opplagt at det er slik. Spørsmålet er om YotaPhone-modellene som har e-ink-skjerm på baksiden har slått godt nok an til at de "store" produsentene følger etter.

Gjest Slettet-jQUdcq
Skrevet

En LCD-skjerm som alltid er på? Dette er vel den dummeste funksjonen noensinne...

Gjest medlem-169651
Skrevet

Må ikke stirre på telefonen selv om displayet viser informasjon :)

Må ikke, men når man prøver å sove og har glemt å legge skjermen ned, kan jeg forestille meg at det vil være en smule plagsomt med skjerm som alltid er på. Jeg liker å ha det mørkt når jeg sover og slike lys kan faktisk plage meg såpass at jeg ikke får sove. Jeg vet det er mange andre som har samme problemet.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...