Gå til innhold

Hva kan man selge i Holmenkollen for å tjene Ca$$$$h-Money?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har til tider funnet meg i laaange køer til lagersalg osv, og alltid tenkt at nå skulle jeg hatt med iZettle-kortleseren og gått i nærmeste Narvesen for å kjøpe alle bollene de har osv til 10 kr stk og solgt de for 30. Helst hatt med varmt vann og kaffe og. 

 

I morgen er det 5-mila i kollen og jeg lurte på om noen hadde tips om hva som kunne selges enten der oppe eller ved de store t-banestasjonen som kunne slå an og gitt mye penger i kassen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selge sex og kokain?

 

Men meir seriøst, kva har du å selge?

Skal du selge bollar så vil eg absolutt anbefale at du lagar dei sjølv, då har du langt større fortejneste, samt muligheita til å dumpe prisane dersom du ikkje får solgt bollane til 30 kr.

 

Husk også at salgsvirksomheit som hovedregel krever tillatelse frå grunneigaren, samt at det ikkje er berre å selge mat kvar som helst. Det er heller ikkje gitt at folk flest vil kjøpe bollar av ukjent opphav, dette pga av blant anna hygiene. Kalde bollar er heller ikkje så veldig godt.

Då vil du nok ha langt betre suksess ved å steike vaffler som du kan selge varme med ein kopp kaffe. Men dette krever sjølvsagt at du får i stand ein skikkelig handelsstand med tilgang til strøm.

Lenke til kommentar

 

 

cheeseburger fra mcdonalds, hvem har ikke lyst på en cheeseburger liksom..

Kan komme på en drøss med folk som ikke har den minste interresse for tørre cheeseburgere fra mcdondalds. Da er det gjerne lettere å få solgt brødskiver med brunost.

Er ett alternativ det også ja. Dog mer arbeid..

 

Ferdigskivet brød og brunost i skiver? Hvis det er for mye arbeid, da er man passe arbeidssky.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

cheeseburger fra mcdonalds, hvem har ikke lyst på en cheeseburger liksom..

Kan komme på en drøss med folk som ikke har den minste interresse for tørre cheeseburgere fra mcdondalds. Da er det gjerne lettere å få solgt brødskiver med brunost.
Er ett alternativ det også ja. Dog mer arbeid..

Ferdigskivet brød og brunost i skiver? Hvis det er for mye arbeid, da er man passe arbeidssky.

Forskjell på mer og for mye...

Poenget er at det er utrolig enkelt og sannsynligvis effektivt. Er en grunn til at mcd kan prise denne burgeren så lavt, det går mye av den..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...