Gå til innhold

The Division


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er det flere som skal spille the division når det kommer ut 8 mars? Hadde vært nice å skaffet en gruppe med folk til evt raid om det kommer og for generell hardmodes og darkzone.

Er 24 år å vil helst ha noen på rundt samme alder (ikke kidz)  :)

Spiller også en del Rainbow Six Siege om noen er interesserte!

 

ubitagg: FoxInaCup

Endret av GhostScribe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Kanskje vi skulle tenkt på å lage en guild eller hva det nå enn blir ingame? Ikke meningen og ta over tråden din GhostScribe, men regner med at dette var litt av hensikten med tråden. Forslag til navn? Divisjonen?

 

Tror jeg leste/hørte noe om at ved launch så ville det ikke være muligheter for guild/clans eller hva man vil kalle det. Eneste jeg tenkte på var når jeg såg den videoen om første året i the Division om kanskje pratet deres om "Squad" blir som en guild, håper i hvertfall det vil være noen for for det i spillet :)

Lenke til kommentar

 

Kanskje vi skulle tenkt på å lage en guild eller hva det nå enn blir ingame? Ikke meningen og ta over tråden din GhostScribe, men regner med at dette var litt av hensikten med tråden. Forslag til navn? Divisjonen?

 

Tror jeg leste/hørte noe om at ved launch så ville det ikke være muligheter for guild/clans eller hva man vil kalle det. Eneste jeg tenkte på var når jeg såg den videoen om første året i the Division om kanskje pratet deres om "Squad" blir som en guild, håper i hvertfall det vil være noen for for det i spillet :)

 

Kunne jo ha laget en "group" på steam der vi kunne joinet eller noe til det kommer noe ingame 

Lenke til kommentar

Godt initiativ, la meg til steam gruppen. Kommer ikke til å spille noe særlig ved launch selv, jobber turnus som begynner i morgen, men etter påske regner jeg med å bruke noen timer på The Division. Er 31, forresten, ingen ungdom lengre :)

Lenke til kommentar

Jeg er 27 om en måned, kunne tenke meg å spille sammen. Vanskelig for meg å spille på faste tidspunkter da jeg har en sønn på ett år som tar opp mesteparten av tiden på dagtid :)

 

Men er jeg på er det bare å spørre! Er vel lvl 5 nå tror jeg.

 

Nir4m på uPlay.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...