Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er de beste uteplassene i Oslo for å møte jenter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

For være litt saklig jeg da, siden svært få andre her var det..

 

Dette kommer jo helt an på hvilken stil du liker da? Club, pub, pratested osv.

 

Om jeg skal bestemme selv, så er jeg ikke spesielt glad i å danse og liker i hvert fall at plassen har et område med ikke altfor høy musikk slik at man kan snakke, noe som er en fordel om man skal "sjekke". 

 

Internasjonalen har blitt et greit kompromiss for min del. Relativt kort kø og det er forholdsvis enkelt å møte og komme i kontakt med jenter der. MEN, det er 23 års aldersgrense så jentene er typisk litt eldre og jeg synes ikke alltid det er så mange pene jenter der. Det varierer veldig.

 

Jeg var på Datra til Hagen på Grønland før det ble vinter. Synes det var ganske mange pene jenter i bakgården der og rimelig enkelt å komme i kontakt med folk. Men den er vel stengt nå på vinteren.

 

Har vært på Stratos en gang og husker at det var ganske mange pene jenter der også. Fikk faktisk ei på kroken. :) Men det er ikke så kult å betale 100 kr for å komme inn, men vurderer å teste ut plassen neste gang jeg skal ut.

 

Om jeg kun går ut med kamerater for å ta en øl så synes jeg brun pub kan fungere, men om jeg skal møte jenter så må jeg kanskje ta hensyn til hvor de liker å gå. ;)

 

Anonymous poster hash: 964e5...69c

 

Jeg finner Stratos veldig overfladisk, både mange av menneskene der og hele konseptet, men det er bare mitt peronlige inntrykk, og snakker ikke for andre her. For all del, det finnes sikkert mange søte jenter der, men etter hva jeg har opplevd er det litt for snobbete der. Men det spørs jo hva slags jenter du er ute etter. Har du en bestemt type? Og hva betyr personlighet ift utseende for deg? 

Lenke til kommentar

 

 

 

Kom deg til vestlandet du. Det er der de flotteste er!

 

Anonymous poster hash: 91104...9da

 

Hva hjelper det om de er flotte, når de ikke puler...? :p

 

Gutter.....

 

Det er selvfølgelig litt flåsete sagt, men det det var ment å være like lite saklig, som det jeg svarte på. En kar spør om hvilke uteplasser i Oslo som er bra, og blir rådet til å dra til vestlandet... Jeg tillater meg å være litt usaklig da :)

Lenke til kommentar

 

 
 

Jeg finner Stratos veldig overfladisk, både mange av menneskene der og hele konseptet, men det er bare mitt peronlige inntrykk, og snakker ikke for andre her. For all del, det finnes sikkert mange søte jenter der, men etter hva jeg har opplevd er det litt for snobbete der. Men det spørs jo hva slags jenter du er ute etter. Har du en bestemt type? Og hva betyr personlighet ift utseende for deg? 

 

 

Det kan godt hende du har rett i akkurat det. Det er nok ikke min type plass. Men det kan jo godt være jeg finner en jente jeg liker der til tross for det. :)

 

Hva slags jente jeg liker? Det er litt vanskelig å beskrive uten å bli veldig detaljert, men jeg er så kravstor at jeg vil ha en som er både pen og har en bra personlighet. Etter min erfaring utelukker det ene på ingen måte det andre. Gjerne en studine eller i hvert fall en jente som er intellektuelt utviklet og nysgjerrig.

 

Jeg har også lært at man ikke skal være så fordomsfull. Har av og til tenkt at en jente kan virke veldig overfladisk og grunn, men når man blir kjent med henne så kan hun være helt annerledes av hva man forestilte seg. :)

 

 

 

Anonymous poster hash: 964e5...69c

Lenke til kommentar

Ellers må jeg igjen si meg totalt uenig med han som sier at det ikke kommer an på plassen, men mannen. Selvsagt kan ikke en mann uten "draget" gå inn på en uteplass og bare få kvinner servert på et sølvfat, men det var heller ikke spørsmålet. ;)

 

Jeg nevnte tidligere Datra til Hagen. De har forresten cover på kr 50 og det er helt greit. Nok til å luke ut bermen, men ikke for mye til at det svir. Bakgården der inne synes jeg var helt suveren. God stemning og enkelt å rullere og komme i kontakt med nye jenter. Jeg og min kamerat som var der opplevde til og med at jenter kom bort og tok kontakt med oss. Men nå på vinteren vet jeg ikke om bakgården er åpen og det er uansett sikkert KALDT. Men blir tilbake dit til sommeren.

 

Med en gang jeg flyttet til Oslo var vi ute og spiste på Frogner eller Solli Plass. På vei hjemover stoppet vi på en restaurant/utested og chillet med noen glass vin. Klokken 11 eller slik ble plassen omgjort til et utested. Kan det ha vært Palace Grill? Der også husket jeg at jentene var svært imøtekommende og hyggelige. Det virket som de var veldig åpne og interessert i å møte nye folk. Men av en eller annen grunn har vi aldri vært tilbake dit og jeg har glemt hva plassen heter.

 

På lørdag var jeg ute på Internasjonalen og en jente (opptatt) som jeg kom i prat med der sa at de ofte gikk på Internasjonalen når de ønsket å møte menn, mens om de kunne ville danse og være i fred (uten å møte menn), så gikk de på Kjøkken & Bar (det er mulig det var en annen plass). 

 

Så ja, min erfaring er at uteplassen faktisk har mye å si. :)



Anonymous poster hash: 964e5...69c
Lenke til kommentar

^ Enkelt og greit fordi diskusjonen spant ut og vekk fra det konkrete temaet.

 

Fru hagen, dattera til hagen, blå, parkteatret, ingensteds, qadis, glød. Mulighetene er mange. Alle disse stedene tillater prat og ikke bare untz-untz. Clubbety-club-club er det vel mer baroque og også Heidis som er et nytt sted mange liker. Ikke helt meg, men mange liker det. Mer et sted man er dritings i køen-sted.

Lenke til kommentar

Ellers må jeg igjen si meg totalt uenig med han som sier at det ikke kommer an på plassen, men mannen. Selvsagt kan ikke en mann uten "draget" gå inn på en uteplass og bare få kvinner servert på et sølvfat, men det var heller ikke spørsmålet. ;)

Anonymous poster hash: 964e5...69c

Du motsier deg selv i setningen.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

^ Enkelt og greit fordi diskusjonen spant ut og vekk fra det konkrete temaet.

 

Fru hagen, dattera til hagen, blå, parkteatret, ingensteds, qadis, glød. Mulighetene er mange. Alle disse stedene tillater prat og ikke bare untz-untz. Clubbety-club-club er det vel mer baroque og også Heidis som er et nytt sted mange liker. Ikke helt meg, men mange liker det. Mer et sted man er dritings i køen-sted.

 

Ah. Endelig. :)

 

Fru Hagen - Har vært der noen ganger. Opplever ikke at det er en bra plass for å møte jenter. Litt trangt lokale og vanskelig å komme i kontakt uten å måtte gå direkte bort til et bord og "trenge" seg på. Virker som om det ofte er vennegjenger der. Men, har hatt draget der en gang. Kom i kontakt med en jente i baren.

 

Parkteateret - Veldig "hit or miss" etter min erfaring. Fredager er som regel dødt. Lørdager kan fungere, men fortsatt ikke helt optimalt. 

 

Da burde jeg kanskje sjekke ut Blå (hvor jeg ikke har vært på over 10 år), Ingensteds og Glød. :)

 

Har hørt om Heidis ja. Burde kanskje sjekkes ut.

 

Thanks!

 

 

Ellers må jeg igjen si meg totalt uenig med han som sier at det ikke kommer an på plassen, men mannen. Selvsagt kan ikke en mann uten "draget" gå inn på en uteplass og bare få kvinner servert på et sølvfat, men det var heller ikke spørsmålet. ;)

Anonymous poster hash: 964e5...69c

Du motsier deg selv i setningen.

 

 

How so?

 

Jeg spurte etter det største "vannhullet" i Oslo. Derfra er det hver mann for seg selv. :)

 

Poenget mitt var jo at det hjelper ikke hvor fantastisk mannen er om han ender opp på en pub med alkoholiserte menn og noen slitne kvinner i 50-årene. Og ja, det finnes faktisk plasser hvor det er enklere å møte jenter enn andre, av ulike grunner. F. eks:

 

- Jentene er i utgangspunktet mer åpne for å møte menn der

- Det er FLERE jenter å velge i

- Plassen er bygd opp på en måte slik at det er lett å rullere og komme i kontakt

 

Osv.

 

 

Anonymous poster hash: 964e5...69c

Lenke til kommentar

Når vi snakker om flotte jenter må jeg få nevne Kiev, Ukraina. Aldri sett så mange pene jenter som jeg så der!  :w00t:

 

Snakker ikke om de du treffer på ukrainianwifefinder.com men de normale jentene du finner der borte.

Jeg snakket med en svensk mann på nettet som var fra Stocholmsområdet eller noe sånnt. Han sa at de beste damene var svenske. De gikk finere kledd enn de norske ;) Og de er ofte slankere enn de norske hehe. Jeg vet ikke. Er det ikke litt fint overalt da? ;)

Jeg må innrømme at jeg synes ofte at svenske menn er finere enn de norske. Og at østlendingene er finere enn vestlendingene for eksempel. Men men nå blir det mye protester her ;)

Det er vel litt fint overalt

Endret av heartlife
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

 

Om jeg skal bestemme selv, så er jeg ikke spesielt glad i å danse og liker i hvert fall at plassen har et område med ikke altfor høy musikk slik at man kan snakke, noe som er en fordel om man skal "sjekke". 

 

Anonymous poster hash: 964e5...69c

Major loss, damer elsker menn som danser, spesielt edru og gjerne uten at de gjemmer seg på et overbooket dansegulv eller behøver 10x vodkashots og 4 kompiser i ryggen for å våge å flytte på en dansefot.

 

Når jeg ankommer klubben og tramper av snøen fra skoene utenfor, så vil vekteren i døra allerede ha kjennskap til meg og feks si "Du gjør klar danseskoene ja. Jeg tror folk venter på deg inne, ha en fortreffelig kveld."

 

Hvorfor sjekke når damene kommer villig fordi man er en kul og elegant fyr som danser og lager liv? Det er nok folk ute som sitter ved bord og drikker seg dritings mens de prater piss, skryter og lyver. Danser du så ser de at en har noe og det helt uten at man trenger å åpne munnen. Selvsagt bør man også ha noe å fare med verbalt.

 

Dansing er min greie på fylla hvertfall :) Godt svar, det er også helt sant at damene foretrekker menn som ikke er overstadig beruset, og de merker det fort, selv om de er dritings selv ;)

Lenke til kommentar

Er ikke rart samfunnet er overfladisk når det bare er snakk om hvor man møter de peneste jentene. 

Selv er jeg av den oppfatning at de BESTE jentene finner du ikke på utesteder. Det vil si, du finner nok ei rimelig heit dame på en eller annen klubb i Oslo, eller på et utested på vestlandet for den saks skyld. Men dama med gode kvaliteter, flotte verdier og et uslåelig sinn, hun vanker ikke på utestedene i helgene. 



Anonymous poster hash: 923cc...c3a
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
  • 5 år senere...

Hvis du bare er utestedetet med de fineste jentene, så kommer det aldri til å hå for deg. Det handler om selvrespekt og selvtillit. Helt enig i mye av det BadCat sier her. Jeg kommer meg skjelde til neste sted, for jeg møter så mange og elsker og danse😂Ta fatt på beina, bygg opp litt selvtillit og tro på hvem du er. Så er plutselig de fi este damene tilgjengelig på de fleste steder

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...