Gå til innhold

Kjøpt kreatin, hva betyr tallet 8 på scoopn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

By the way, jeg gikk på kreatin ett drøyt år, men det fikk meg faktisk til å miste hår, så jeg slutta. Etter det har jeg ikke mistet noe mer hår ;)

 

Har hørt om andre med samme problem. Google det. Jeg ville holdt meg unna :)

 

 

Seriøst? 

 

Til ts, vet ikke hva 8 står for, kan være gram, men er bare å følge instruksene på boksen. Der skal det stå antall scoop(s) du skal ha. Man trenger vel 5g daglig. 

Lenke til kommentar

hei, eg har akuratt kjøpt creatine. På scoopn står det et 8 tall, betyr det 8 gram eller bare nummeret på scoopen?

Dette kan fort være et produksjonsrelatert tall til scoopen. Slutt å overtenk, kast scoopen og ta to teskjeer hver dag.

OG FOR HELVETE, NEI!!!!!!!!! Man må ikke periodisere bruken. Kreatin er ikke noe man "går på"... Det er et naturlig stoff som er syntetisert, dette kan brukes hver dag til man dør...

Lenke til kommentar

Hahahahahahahahahahhahahaha...

 

Håravfall av kreatin? oh lordiloooooooooord noe så meningsløst idiotisk dumt... :lol: :lol:  :lol: :lol:  :lol: :lol:  :lol: :lol:

 

Gjør litt mer research før du bare ler høyt av det jeg sier. Kreatin øker DHT-nivået, og for høyt nivå av DHT kan føre til hårtap. Jeg merket det veldig tydelig da jeg hadde gått på kreatin en stund, og fikk bekreftet det når jeg sluttet med det.

 

Her er forøvrig en annen med samme erfaring som meg..

 

 

 

 

So you can stuff your smilies, dawg. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...